به همت کانون استان قزوین و با حضور اعضا و مسوولان برگزار شد
به مناسبت سالگرد شهدای منا و جمعه خونین مکه، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین مراسم ویژه ای را با حضور اعضا و کارکنان کانون و شماری از مسوولان استان برگزار کرد.
کد خبر: ۲۹۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 18 شهریور 95، با حضور اعضای نوجوان پسر کتابخانه سیارشهری ناحیه البرز، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین"مژده اروجی"، کارکنان کانون و شماری از مسوولان مراسم زیارت عاشورا در امامزاده باراجین قزوین برگزار شد.
فرمانده بسیج ادارات حوزه مقاومت شهید بابایی"سرهنگ عبدالله طاهری"، قائم مقام ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان "حجت الاسلام و المسلمن مهدی پورآرین"، رییس سازمان بسیج ادارات"حسین فیضی" و شماری از فرمانده پایگاه های ادارات استان از مهمانان این مراسم بودند.
این برنامه که به مناسبت سالگرد شهدای بیت الله الحرام درسال گذشته و نیز جمعه خونین مکه اجرا شد، شامل زیارت عاشورا،قرائت فاتحه وصلوات برای شهدای منا، شعرخوانی، اجرای سرود اعضا، سخنرانی مهمانان و زیارت امامزاده باراجین بود.
در این مراسم سرهنگ طاهری، با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، با اشاره به فاجعه  شهادت حاجیان ایرانی در منا، نقش مربیان کانون را در روشنگری شرایط مسلمانان در جهان امروز برای کودکان و نوجوانان و بیان اهمیت تقویت بنیه علمی و عملی مسلمانان بسیار تاثیرگذارو پررنگ توصیف کرد.
درادامه حجت الاسلام پورآرین درباره شیوه های رفتار اسلامی فرزندان با پدران و مادران احادیث و روایاتی را مطرح کرد.
اجرای سرودی درباره مدافعان حرم توسط اعضای مرکز سیارشهری ناحیه البرز و شعرخوانی کارشناس ادبی کانون "مهدی مردانی" از دیگر برنامه های این مراسم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار