دبیر کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی:
رسالت روابط عمومی ها در ادارات آموزش و پرورش این است که تمامی فعالیت ها و روخدادهای حوزه تعلیم و تربیت را با ویژگی های خاص خود به جامعه منتقل کند.
کد خبر: ۲۹۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حسین ابوعلی دبیر کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر 95 با اعلام این خبر افزود: اطلاع رسانی پروژه مهر 95 از ابتدای خرداد ماه در آموزش و پرورش استان آغاز شده است و اخبار با موضوعاتی از قبیل ثبت نام دانش آموزان، ثبت درخواست کتب درسی، سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، هدایت تحصیلی و ... تهیه و منتشر شده است.

وی افزود: کلیه اخبار منتشر شده در سایت اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان به آدرس http://caspian.medu.ir/ و نیز در کانال اخبار آموزش و پرورش استان قزوین در شبکه های مجازی بارگذاری، منتشر و در اختیار رسانه ها گذاشته شده است.

دبیر کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر 95 اضافه کرد: قبل از آغاز سال تحصیلی، والدین با موضوعات و سوالاتی در خصوص وضعیت تحصیل فرزند خود مواجه هستند، لذا اطلاع رسانی به موقع و شفاف در خصوص برنامه های آموزش و پرورش، می تواند به آشنایی والدین و جامعه با برنامه های آموزش و پرورش کمک شایانی نماید.

حسین ابوعلی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان قزوین بیشترین مخاطبان را در بین سایر نهادها در استان دارد و باید هر برنامه و فعالیتی که در این نهاد تعلیم و تربیت تدوین و اجرا می شود، با دقت، ظرافت، تخصص و دانایی به آگاهی مردم رسانده شود.

دبیر کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن پروژه مهر و آماده سازی مدارس به منظور شروع سال تحصیلی جدید، یکی از مهمترین وظایف و ضروریات در اجرای این پروژه، آگاهی بخشی و انتشار اخبار به مردم جامعه است، اطلاع رسانی شفاف و بهنگام به مردم، بیشترین منفعت را به جامعه می رساند.

ایشان در ادامه تأکید کرد: رسالت روابط عمومی ها در ادارات آموزش و پرورش استان این است که تمامی فعالیت ها و روخدادهای حوزه تعلیم و تربیت را رصد نماید و اخبار و اطلاعات را با ویژگی های خاص خود به جامعه منتقل کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار