نماینده سابق مردم قزوین در مجلس:
نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: عوامل بسیاری موجب می‌شود تا استقامت و پایداری در حوزه انقلابی‌گری از بین برود که یکی از آن‌ها اولاد خواص است.
کد خبر: ۲۹۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در حاشیه نخستین جلسه طرح ولایت بسیج رسانه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها بر انقلابی‌گری و انقلابی بودن نمایندگان مجلس تأکید دارند چراکه خصوصیت‌های انقلابی‌گری از جمله عدالت‌محوری موجب اهمیت آن می‌شود.

وی ادامه داد: استقامت و پایداری از دیگر شاخصه‌های انقلابی‌گری است و تمام بحث ما با خواصی همانند هاشمی هم بر سر همین موضوع است طوری که مخالف آمریکا و بدحجاب‌ها در دهه شصت امروز به سمت آن‌ها گرایش پیدا کرده است.

نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر خبرنگاران گفت: بهتر است خبرنگاران تا اظهارنظر این خواص در گذشته را بازنشر کنند تا معنای استقامت و پایداری در این حوزه روشن‌تر شود.

حسینی اضافه کرد: عوامل بسیاری در این عرصه موجب می‌شود تا استقامت و پایداری در حوزه انقلابی‌گری از بین برود که یکی از آن‌ها اولاد خواص است و همانطور که عاقبت برخی صحابه پیامبر(ص) مخالف دین رسول‌الله(ص) شد، امروز هم برخی خواص به همان درد دچار شده‌اند.

وی بیان کرد: اشرافی‌گری موضوعی است که اعتماد و رابطه بین مسؤول و مردم را از بین می‌برد و باید دانست انقلابی کسی است که بیشتر وقت را برای خدمت گذاشته و حقوق کمتری را بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار