جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: به منظور انتقال ارزش های دینی و حماسی به نسل جوان در هفته دفاع مقدس بیش از 300 عنوان برنامه متنوع توسط نیروهای نظامی، سپاه، بسیج و ادارات در استان قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، سرهنگ عباس برزگر روز چهاشنبه در نشست خبری فرماندهان نظامی و انتظامی استان قزوین به مناسبت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات قرارگاه لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد،افزود: دستاوردهای دفاع مقدس یک سرمایه بزرگ برای انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس اوج و قله افتخار ملت ایران است و بزرگداشت این هفته تجلیل از حماسه ها و جانفشانی های مردم است، اظهار داشت: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی مردم ایران جانانه و با تبعیت از ولی فقیه و نیروی ایمان و تقوا توانست در برابر تمام دنیا ایستادگی کند.
سرهنگ برزگر در خصوص برنامه های سپاه صاحب الامر(عج) در هفته دفاع مقدس افزود: رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و شهرستانها، با مسئولیت سپاه صاحب الامر، برگزاری نمایشگاه و رزمایش دفاع مقدس، برپایی مجالس بزرگداشت در مساجد و روستاهای استان، سخنرانی در مدارس، دیدار با خانواده شهدا، شب خاطره، سخنرانی فرماندهان نطامی دفاع مقدس در نماز جمعه و مدارس از برنامه های هفته دفاع مقدس در استان است.
وی اضافه گرد: به صدا درآمدن زنگ مقاومت در دانشگاه های، مدارس و حوزه های علمیه؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی، گلباران مزار شهدا و تجلیل از رزمندگان و خانواده های شهدا برگزاری برنامه های فرهنگی توسط اساتید، کارمندان، دانشجویان و دانش آموزان در این هفته پیش بینی شده است.
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: همچنین دیدار با امام جمعه ها در تمام شهرستان ها، رژه با حضور 80 یگان از سپاه و بسیج در شهرستان های استان در روز 31 شهریور، سرکشی به 30 درصد خانواده های شهدای زیر پوشش سپاه و تکریم از آنان در محله زندگی خود، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل و تکریم از پیشکسوتان و رزمندگان و دعوت از آنان برای بیان خاطره در مدارس این استان، برگزاری برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در تمام پایگاه های مقاومت، برگزاری مراسم شبی با شهدا در سطح استان قزوین از دیگر برنامه های این هفته است.
برزگر خاطرنشان کرد: نخستین یادواره کشوری شهدای مدافع حرم نیز در 25 شهریور ماه سال جاری با حضور 51 خانواده از شهدای مدافع حرم در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) استان قزوین، ساعت 17 برگزار خواهد شد که از تمامی احاد جامعه دعوت می شود تا در این برنامه شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار