جانشین فرمانده انتظامی قزوین:
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: درس بزرگ و راهبردی دفاع مقدس این است که ما از تفکر مادی ابزارمحور به اندیشه الهی انسان‌محور رسیدیم و پیروزی دفاع مقدس در پرتو همین اندیشه الهی انسان‌محوری صورت گرفت.
کد خبر: ۲۹۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سلمان امیری در نشست خبری فرماندهان نظامی و انتظامی استان قزوین به مناسبت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس که ظهر امروز در سالن جلسات قرارگاه لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس از افتخارات جمهوری اسلامی است و بعد از رشادت‌ها افرادی که بی ادعا جنگیدند، امروز بزرگداشت این هفته وظیفه مسؤولان است که باید به نحو احسن انجام دهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند، بزرگداشت مجاهدان و فداکاران عرصه دفاع مقدس یک فریضه بزرگ است، افزود: درس بزرگ و راهبردی دفاع مقدس این است که ما از تفکر مادی ابزارمحور به اندیشه الهی انسان‌محور رسیدیم و پیروزی دفاع مقدس در پرتو همین اندیشه الهی انسان‌محوری صورت گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: نقش اصحاب رسانه بسیار پررنگ است و همانطور که در دوران دفاع مقدس همراه رزمندگان بودند، امروز هم باید در عرصه اطلاع‌رسانی فعالیت و تلاش کنند.

امیری با بیان اینکه جنگ هشت ساله بین ایران و عراق، جنگ ارزش‌ها علیه ضدارزش‌ها بود، اضافه کرد: با غلبه ارزش بر ضد ارزش و اخلاق بر ضد اخلاق، رزمندگان کشور نشان دادند که با اخلاق‌مداری و ارزش‌محوری هم می‌توان پیروز شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: علاوه بر پوشش امنیتی، انتظامی و ترافیکی تمام برنامه‌های استان قزوین که وظیفه نیروی انتظامی است، دیدار با نمایندگی ولی فقیه در این استان، مشارکت در رژه روز 31 شهریور ماه، تزئین اماکن نظامی با حال و هوای دفاع مقدس، تجلیل و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و برگزاری مسابقه فرهنگی برای کارکنان و خانواده‌های آن‌ها از برنامه‌هایی است که از سوی نیروی انتظامی استان قزوین برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: قرائت زیارت عاشورا در کنار مقبره شهید گمنام میهمان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این استان و برگزاری مراسم‌های مختلف برای تبیین و عرضه شاخص‌های جهادی از دیگر برنامه‌های در دست اجرا از سوی نیروی انتظامی استان قزوین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار