فرماندار تاکستان در مانور بازگشایی مدارس تاکستان:
فرماندار تاکستان گفت: هرگاه مردم به شکل عملی جدی گرفته و در امور مشارکت داده شدند این مشارکت زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت شد، پس باید در امر مهمی چون آموزش و پرورش هم مردم برای تعالی این حوزه بیش از پیش مشارکت داده شوند.
کد خبر: ۲۹۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 15 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سیاوش طاهرخانی در حاشیه مانور بازگشایی مدارس در دبیرستان امام حسین (ع) شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به شاخص‌های توسعه اظهار داشت: نخستین شرط توسعه و پیشرفت تربیت مدیران کاربلد و متعهد است که این امر خطیر صرفاً از طریق آموزش و پرورش میسر می‌شود.

وی بیان کرد: آینده یک جامعه از طریق مدیران آن رقم می‌خورد و رسالت تربیت و آموزش این مدیران فردا به شکل اساسی و کلی بر عهده آموزش و پرورش است.

فرماندار تاکستان افزود: قطع به یقین دولت تدبیر و امید به دنبال ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش به شکل کمی و کیفی بوده و هست و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نمی‌کند.

طاهرخانی با اشاره به جایگاه مردم در امور کشور عنوان کرد: رویه و باطن نظام مقدس جمهوری اسلامی مردمی است و هیچ‌گاه در اموری که مردم مشارکت داشته‌اند ضرری به مملکت نرسیده پس در امر مهم و فراگیر آموزش و پرورش هم باید گستره مشارکت و دخالت هوشمندانه مردم را وسعت داد.

وی اضافه کرد: هرگاه مردم به شکل عملی جدی گرفته و در امور مشارکت داده شدند این مشارکت زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت شد، پس باید در امر مهمی چون آموزش و پرورش هم مردم برای تعالی این حوزه بیش از پیش مشارکت داده شوند.

گفتنی است، مانور بازگشایی مدارس شهرستان تاکستان برای نخستین بار با نام روز امیدها در 24 شهریور ماه با ابتکار مدیریت آموزش و پرورش تاکستان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار