معاون آموزش ابتدایی قزوین:
آزمون و مصاحبه شرکت کنندگان در طرح راهبران آموزشی در سال تحصیلی 96-95 به صورت متمرکز استانی برگزار گردید.
کد خبر: ۲۹۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اعلام این خبر افزود: به منظور بهبود مدیریت و تسهیل امر نظارت و راهنمایی بر فعالیت های آموزشی وپرورشی مدارس روستایی و عشایری دارای کلاس های چند پایه مرحله آزمون و مصاحبه برگزار شد.

وی افزود: آزمون و مصاحیه طرح راهبران آموزشی طی دو روز در شهریور ماه با حضور 72 نفر از معلمان دوره ابتدایی استان برگزار گردید و این طرح برای اولین بار در استان اجرا می گردد.

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین خاطر نشان کرد: در این برنامه انتظار بر این است تا با انتخاب افرادی توانمند به عنوان راهبر آموزشی و تربیتی در مدارس روستایی و کلاس های چند پایه فاقد مجتمع های آموزشی و پرورشی روستایی و عشایری بتوان فرآیند آموزش و یادگیری مدارس را نظارت، هدایت و راهنمایی نمود.

ایشان تصریح کرد: ارتقاء کیفیت امور آموزشی، پرورشی در مدارس مورد نظر، ارتقای سطح مهارت های حرفه ای معلمان، تبادل تجربیات آموزشی و پرورشی، جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان با ارائه خدمات مشاوره ای و راهبری آموزشی و کاهش فاصله سطح علمی دانش آموزان از دیگر اهداف برنامه جذب راهبران آموزشی است.

رضا طاهرخانی در ادامه گفت: در این طرح علاوه بر اجرای آزمون هماهنگ، از شرکت کنندگان در دو مرحله مصاحبه به شکل عمومی و  تخصصی به عمل آمد و حایزین شرایط پس از ارزیابی های نهایی توسط شورای راهبری و داوران، در سال تحصیلی آتی به عنوان راهبر آموزشی فعالیت خواهند نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار