مدیر حج و زیارت قزوین خبر داد
مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: پرداخت هزینه و نهایی کردن ثبت‌‌نام در سماح از شنبه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۹۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، علیرضا کلانتری با اشاره به دومین بخشنامه متقاضیان و زائران اربعین حسینی اظهار داشت: علاقمندان شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح «https://samah.haj.ir» نسبت به ثبت‌نام خود و همراهان اقدام کنند.

وی ادامه داد: افرادی که از 16 مرداد ماه سال جاری در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، از روز شنبه 27 شهریور ماه به مدت 72 ساعت مهلت دارند تا نسبت به پرداخت هزینه‌های مربوطه و نهایی کردن ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان قزوین یادآور شد: متقاضیان زیارت اربعین که در سماح ثبت‌نام کرده‌اند، لازم است برای تکمیل و نهایی کردن روند ثبت‌نام خود با ورود به سامانه در صفحه اول با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری به صفحه پرداخت هزینه‌ها رفته و نسبت به واریز وجوه از طریق یکی از درگاه‌های بانکی اقدام کنند.

کلانتری با اشاره به هزینه‌های عزیمت به عتبات عالیات در ایام اربعین عنوان کرد: هزینه ارزی أخذ روادید بابت هر نفر (اعم از گروهی و انفرادی) 40 دلار که معادل ریالی آن روزانه به نرخ آزاد بانک مرکزی با کارمزد مربوطه بر روی سامانه محاسبه می‌شود.

این مسؤول بیان کرد: همچنین هزینه بیمه و خدمات درمانی بابت هر نفر 259 هزار ریال و حق‌الزحمه کارگزاری 100 هزار ریال است.

مدیر حج و زیارت استان قزوین اضافه کرد: قبل از پرداخت هزینه‌ها، امکان ویرایش اطلاعات و حذف و اضافه اعضای گروه و نیز ثبت درخواست ویزا وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار