رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس همزمان با سفر رئیس جمهور به قزوین و در مهر ماه سال جاری افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۹۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی فرخزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس همزمان با سفر رئیس جمهور به قزوین و در مهر ماه سال جاری افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: محل احداث این تقاطع پیش از این در قالب زیرگذر که قدمتی 50 ساله دارد، نقش کلیدی در توسعه اقتصادی، اجتماعی شهرهای استان قزوین داشته و علاوه بر اینکه محل تردد مسافران عبوری به استان‌های همجوار بوده، موجب رونق رفت و آمد به شهرک صنعتی لیا، پارک صنعتی و واحدهای صنعتی شهرهای جنوبی این استان هم بوده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه زیرگذر پیشین در سال‌های اخیر به دلیل فرسودگی، ترافیک سنگین و یا آب‌گرفتگی در زمان بارندگی مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده بود، گفت: در دولت قبل مصوبه‌ای به منظور اختصاص اعتبار برای احداث این پل در نظر گرفته شد، اما متأسفانه مورد استفاده قرار نگرفت.

فرخزاد با بیان اینکه شهرداری پشتوانه خوبی برای اجرای تقاطع خلیج فارس شد، افزود: این پروژه به دلیل اینکه پیش از این آغاز شده و تملک‌هایی صورت گرفته بود از سوی شهرداری ادامه یافت تا با هدف خروج مردم از بلاتکلیفی به نتایج مطلوبی برسیم.

این مسؤول یادآور شد: ضمن هماهنگی با پایتخت تمهیدات لازم برای عبور خط راه آهن از پل به عمل آمد و از سوی دیگر مشکل فاضلاب خیابان راه آهن و اصفهان که مدت‌ها بود وجود داشت با اجرای این طرح برطرف شد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس در توسعه و رونق زیرساخت‌های استان قزوین نقش بسزایی داشته و از آنجایی که در جنوبی‌ترین نقطه این شهر در حال اجرا است در توسعه متوازن و پایدار نقش مهمی را ایفا می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار