در مسابقات ملی خلاقیت های علمی پژوهشی لکوکاپ؛
مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری مقام سومی دهمین دوره مسابقات کشوری خلاقیت های علمی پژوهشی لکوکاپ مازندران را از آن خود کرد.
کد خبر: ۲۹۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، ابوالفضل اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: «عرفان حبیبی» در این مسابقات در بخش ربات فوتبالیست از سوی فرهنگسرا بانو فاطمه زهرا (س) شرکت کرده بود و موفق به کسب مقام سومی در این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها هزار و ۵۰۰ دانش در قالب هزار و ۲۴ تیم از ۷۰ شهر ۲۰ استان کشور شرکت داشتند، این دوره از مسابقات کشوری خلاقیت های علمی  پژوهشی لکوکاپ در پنج رشته «مزرعه فکری»، «ریاضی»، رباتیک»، «پل ماکارونی» و «هوا فضا» در شهر سازی مازندران برگزار شد که در پایان استان های مازندران، تهران و قزوین به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

اکبری در ادامه از کسب مقام اول مسابقات استانی (چرتکه) توسط فرهنگسرای حضرت بانو حضرت زهرا (س) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد.

وی اظهار کرد: «مجتبی حاجی بالایی» از سوی فرهنگسرای حضرت بانو حضرت زهرا (س) در مسابقات استانی محاسبات ذهنی (چرتکه) در رده سنی ۸ تا ۱۲ سال شرکت کرده بود که موفق به کسب مقام نخست این مسابقات شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار