استاندار قزوین بعد از ظهر دیروز با صدور احکام جداگانه ای تعدادی از معاونین خود را تغییر داد و نشان داد که تغییرات در استان قزوین همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۲۹۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 20 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، در حالی که صبح دیروز خبرگزاری تابناک استان قزوین خبری را در رابطه با تغییرات مدیران در استان قبل از سفر ریاست جمهوری داده بود، استاندار قزوین بعد از ظهر دیروز با صدور احکامی تغییرات در کابینه خود را آغاز کرد.
همتی بعد از دیروز با صدور حکمی علی فرخ‌زاد را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی استانداری قزوین منصوب کرد.
وی در حکم دیگری حبیبی که پیش از این معاونت عمرانی استانداری قزوین را بر عهده داشت به عنوان معاون اقتصادی خود منصوب کرد و درافشانی مسئول سابق این قسمت نیز مشاور استاندار در امور اقتصادی شد.
آنچه در این دو تغییر در استان مشهود است دست رد همتی به کسانی است که در تلاش بودند تا حبیبی هرچه زودتر تنها به این دلیل که در دولت قبل حضور داشته استان را ترک کند.
استاندار قزوین بارها در مصاحبه‌ها و در نشست‌های گوناگون  اعلام کرده بود که مدیران شایسته و معتقد به برنامه‌های دولت برکنار نخواهند شد.
این تغییر به قدری برای برخی جریانات در استان قزوین سنگین و ناراحت کننده بوده است که کمپین تغییرات مدیران احمدی‌نژادی در قزوین که مدتهاست تلاش میکرد تا حبیبی از کار خود برکنار شود بعد زا اعلام انتصاب وی به عنوان معاون اقتصادی استاندار، از این تغییر به عنوان یک تغییر بد نام برد.
همتی همچنین در حکم دیگری معاون فرماندار آبیک را نیز  که از مدیران شهرستان در دولت قبل بوده است تغییر داد و حسینی را جایگزین وی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار