همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان شال از برگزاری یادواره 156 شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 21 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا درزی‌رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: یادواره 156 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس در شهرستان شال برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: دین اسلام به مردم درس مقاومت و ایستادگی را آموخته و گسترش خط‌‌مشی دین اسلام در دنیا در گرو ترویج فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان شال افزود: برگزاری یادواره شهدا موجب همدلی و وحدت در جامعه می‌شود و باید اهداف و آرمان‌های شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان انتقال یابد.

درزی‌رامندی تصریح کرد: مراسم یادواره 156 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم روز پنج‌شنبه یکم مهر ماه سال جاری ساعت 14 و 30 دقیقه ظهر در مسجد جامعه شهرستان شال برگزار می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در مراسم یادواره 156 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، همچنین مراسم یادبود آیت‌الله سیدحسن موسوی‌شالی هم برگزار می‌شود و در این یادواره عبدالله عراقی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار