دبیر هیأت کاراته قزوین عنوان کرد
دبیر هیأت کاراته استان قزوین گفت: در مسابقات کاراته خردسالان بیش از 90 کاراته‌کا در رده سنی 10 و 11 سال از اقصی نقاط این استان با قضاوت سه داور بین‌المللی و هشت داور ملی مسابقات زیبا و جذابی را در روز عید غدیر به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۲۹۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 21 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس قزوین اظهار داشت: در روز گذشته هیأت کاراته استان قزوین جلسه‌ای در خصوص مطالبات این هیأت برگزار کرد.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته خدماتی از سوی هیأت کاراته استان قزوین به مجموعه ورزشی غدیر ارائه شده است که از جمله آن می‌توان به پارکینگ این مجموعه اشاره کرد.

* ارائه خدمات از سوی هیأت کاراته قزوین به ورزشگاه غدیر

دبیر هیأت کاراته  استان قزوین از دیگر خدمات ارائه شده از سوی این هیأت به مجموعه ورزشی غدیر را احداث ابنیه فنی، ایجاد فضای سبز و درختکاری عنوان کرد.

داوری نصب دوربین مداربسته، تعبیه کانکس نگهبانی انتظامات ورودی و خروجی، نصب درب الکترونیکی را از دیگر خدمات هیأت کاراته استان قزوین به مجموعه ورزشی غدیر بیان کرد.

این مسؤول ورزشی ادامه داد: در جلسه‌ای که در روز گذشته برگزار شد هیأت کاراته استان قزوین پیگیر مطالبات خدماتی بوده که برای ورزشگاه غدیر انجام داده  است که با نظر مساعد مشهدی‌آقایی مدیرکل ورزش و جوانان این استان و معاونان این اداره‌کل همراه بود.

* برنامه‌های هیأت کاراته قزوین با دریافت مطالبات تحقق می‌یابد

دبیر هیأت کاراته استان قزوین افزود: در این جلسه مقرر شد که در چارچوب ضوابط و قوانین، مطالبات این هیأت به صورت تدریجی از ورزشگاه غدیر دریافت شود.

داوری عنوان کرد: امید است مجموعه ورزشی غدیر مطالبات هیأت کاراته استان قزوین را پرداخت کرده تا این هیأت بتواند نسبت به تعهداتی که در قبال قهرمانان این رشته ورزشی در استان دارد و همچنین برنامه‌هایی که برای این رشته ورزشی در نظر گرفته شده است را جامه عمل بپوشاند.

وی تصریح کرد: هیأت کاراته استان قزوین یک دوره مسابقات در رده سنی خردسالان به مناسبت عید سعید غدیرخم در سالن خانه کاراته شهید حمید سیاهکالی‌مرادی برگزار کرد.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین خاطرنشان کرد: نخستین دوره مسابقات قهرمانی خردسالان 10 و 11 سال کاراته این استان در بخش کاتا، کومیته انفرادی و تیمی به شایستگی در خانه کاراته‌کای شهید سیاهکالی‌مرادی برگزار شد.

داوری متذکر شد: در نخستین دوره مسابقات قهرمانی خردسالان بیش از 90 کاراته‌کای 10 و 11 سال از اقصی نقاط استان قزوین با قضاوت سه داور بین‌المللی و هشت داور ملی مسابقات زیبا و جذابی را در روز عید غدیر به نمایش گذاشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار