عضو شورای شهر دانسفهان مطرح کرد
عضو شورای اسلامی شهر دانسفهان با اشاره به اصلاح طرح سنتی جمع‌آوری زباله‌ها از خیابان‌ها و محله‌های این شهر دانسفهان گفت: مکانیزه‌سازی حمل زباله‌ها مشکلات زیست‌محیطی دانسفهان را برطرف کرده و به حداقل‌ترین ممکن رسانده است.
کد خبر: ۳۰۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، محمد قموشی در جلسه توسعه شهری دانسفهان که ظهر امروز در دفتر شورای اسلامی این شهر برگزار شد با تقدیر از پروژه‌های عمرانی و اجتماعی 6 ماه نخست شهر دانسفهان اظهار داشت: شهرداری این شهر با محور قرار دادن توسعه شهری در راستای احداث و بهره‌برداری از طرح‌های مهم شهری از جمله آسفالت کوچه‌های 6 متری و ترمیم و روکش خیابان‌های فرسوده گام‌های ارزشمندی برداشته است.

وی مهم‌ترین اصل در شهرداری دانسفهان را رضایت شهروندان عنوان کرد و افزود: رسیدگی به وضعیت فضای سبز دانسفهان شاخص مطلوبی است که نشان‌دهنده فعالیت شهرداری بوده و در شهر دانسفهان توجه مناسبی به روند توسعه فضای سبز از سوی واحد فضای سبز شهرداری صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر دانسفهان با تأکید بر اینکه بخش فرهنگی به عنوان جزء لاینفک در حوزه توسعه شهری به حساب می‌آید و در محدوده فعالیت‌های شهرداری تعریف دقیقی از شرح وظایف امور فرهنگی انجام شده است، عنوان کرد: نصب پوسترهای مناسبی در ایام مختلف، حمایت از هنرمندان و کمک به برگزاری برنامه‌های مذهبی جزو اقدامات مستمر شهرداری دانسفهان است که در کنار طرح‌های عمرانی و جاری به این موارد هم برای رونق شهری توجه می‌شود.

قموشی با اشاره به اصلاح طرح سنتی جمع‌آوری زباله‌ها از خیابان‌ها و محله‌های شهر دانسفهان مطرح کرد: مکانیزه‌سازی حمل زباله‌ها مشکلات زیست‌محیطی دانسفهان را برطرف کرده و به حداقل‌ترین ممکن رسانده است.

این مسؤول ادامه داد: یکی از آرزوهای مردم شهر دانسفهان تغییر در شیوه
جمع‌‌آوری زباله‌ها و جلوگیری از نفوذ بیماری‌های خطرناک قارچی و پوستی بوده است که با مکانیزه‌سازی جمع‌آوری زباله‌های شهری شاخص توسعه دانسفهان به تراز استاندارد نزدیک‌تر شده است.

عضو شورای اسلامی شهر دانسفهان حمایت جوانان و دانشجویان کارآفرین و ترسیم افق معین برای توسعه علمی را جزء دیگر اقدامات مهم شورای شهر و شهرداری دانسفهان برشمرد و تصریح کرد: تحصیل صدها دانشجوی مقیم دانسفهان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی نشان از نبوغ ویژه جوانان این شهر حکایت دارد اما آن طور که انتظار می‌رود تلاش‌ها در زمینه حمایت از این سرمایه‌های گران‌بهای علمی تأثیرگذار نبوده است.

قموشی با اشاره به اینکه رعایت قوانین ترافیکی و ساخت و ساز در شهر دانسفهان از قانونمندی و فرهنگ صحیح مردم این شهر نشأت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: شهرهای پرجمعیت استان قزوین درگیر مشکلات بی‌شماری هستند که هم‌اکنون با توجه به اجرای صحیح قوانین شهری که به طور ویژه دنبال می‌شود در شهر دانسفهان با کمترین موانع مربوط به توسعه شهری روبه‌رو هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار