رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین گفت: در یک سال گذشته بیش از ۳۹۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای خرید نهاده به تشکل های فعال عضو پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۰۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 09 October 2016
علی اکبر متقی فرد درجلسه مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی که با حضور اعرابی مدیرامور مجامع شرکت مادرتخصصی صندوق کشور در سالن باغستان برگزار شد اظهارداشت: تسهیلات پرداختی از سوی صندوق در سال گذشته در قالب ۲۳۵
فقره تسهیلات قرض الحسنه برای خرید نهاده های زراعی، باغی، دامپروری، طیور و صنایع تبدیلی به ۵۴ تشکل فعال بوده است.

متقی فرد بیان کرد: اعطای تسهیلات بلاعوض از سوی صندوق هم برای ایجاد سامانه آبیاری نوین شامل ۱۳۰ فقره به مبلغ ۴۳ میلیارد ریال است که برای بهبود راندمان تولید و کاهش مصرف آب پرداخت شده  است.

سرمایه صندوق به ۱۰۰۰ میلیارد تومان می رسد

وی گفت: همچنین تمهیدات لازم برای افزایش سرمایه صندوق از محل طرح های ماده ۱۲ قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی با فروش اموال مازاد فراهم شده و امسال هم با امضا تفاهم نامه مابین شرکت مادر تخصصی، جهاد کشاورزی و استانداری قزوین مقرر شد ردیف اعتباری ۱۵۰ میلیارد ریالی از سوی استانداری، ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی شرکت مادر تخصصی برای تقویت صندوق اختصاص داده شود.

متقی فرد اضافه کرد: امیدواریم امسال سرمایه صندوق به ۱۰۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد تا بتوانیم خدمات بیشتری به کشاورزان و دامداران استان پرداخت کنیم.

رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بیان کرد: در حال حاضر ۵۴ تشکل در صندوق عضو هستند و سرمایه فعلی نیز ۳۰۰ میلیارد ریال است که با سه برابر شدن اعتبارات آن می توان چتر حمایتی را گسترش داد.

در ادامه پس از رای گیری، اعضاء جدید هیئت مدیره صندوق برای یک دوره انتخاب شدند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار