فرماندار ویژه آمل با اشاره به کشف مواد مخدر هروئین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در این شهرستان، گفت: تعداد 46 قبضه سلاح غیرمجاز در این شهرستان طی روزهای گذشته کشف شد.
کد خبر: ۳۱۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲ 15 October 2016
فارس:  احمد منفرد امشب در جمع مسؤولان اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در این شهرستان توانستند طی چند روز گذشته در بخش کشف مواد مخدر و سلاح گرم دست به کار بزرگی بزنند.
 
وی افزود: این افراد توانمند و پرتلاش که در راستای حفظ امنیت و آسایش گام برمی‌دارند در اقدامی مهم توانستند حدود دو کیلوگرم مواد مخدر هروئین را از قاچاقچیان کشف کنند.
 
فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه در زمینه کشف سلاح گرم غیرمجاز نیز در این شهرستان طی دو مرحله تعداد 46 قبضه سلاح ضبط شد، اظهار کرد: در یک مرحله سربازان گمنام امام زمان (عج) تعداد 30 قبضه و در مرحله دوم تعداد 16 قبضه را کشف کردند.
 
این مسؤول با اشاره به برگزاری شور حسینی در ایام محرم توسط مردم شهرستان آمل که به شکل ویژه و مطلوب برپا شد، بیان کرد: هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر درگیری در ایام محرم نداشتیم که در این زمینه کنترل خوبی از سوی عوامل انتظامی و امنیتی انجام شد.
 
*کشف 46 قبضه اسلحه غیر مجاز در آمل
 
منفرد با اعلام برگزاری سرشماری نفوس و مسکن که از چهارم مهر امسال کار خود را آغاز کرد، ادامه داد: ارکان ساختاری و سازمان‌های مختلف این مهم در آمل شکل گرفته و جلسات مختلفی هم برای هماهنگی بیشتر برگزار شد.
 
وی با اشاره به لزوم همکاری همه نهادها و ادارات در امر سرشماری نفوس و مسکن، گفت: این رویداد از چهار تا 24 مهر امسال برای سه هفته به صورت اینترنتی در سطح کشور برگزار شده که برای نخستین بار روی داد همچنین در ثبت‌نام اینترنتی از جدیدترین نرم‌افزارهای روز دنیا استفاده شده است و روش سرشماری نیز آسان و ساده است.
 
معاون استاندار مازندران با تأکید بر اینکه بیش از 30 درصد آملی‌ها در سرشماری به صورت اینترنتی ثبت‌نام کردند، گفت: پیش‌بینی می‌شد که در سطح استان مازندران 25 درصد مردم به صورت اینترنتی ثبت‌نام سرشماری را انجام دهند ولی هم‌اکنون میانگین استان نیز 29 درصد است.
 
این مسؤول با اشاره به انجام سرشماری بیش از 125 هزار نفر، یادآور شد: تعداد 41 هزار و 200 خانوار آملی تاکنون در سرشماری به صورت اینترنتی شرکت داشتند.
 
منفرد با اعلام اینکه برای تحرک‌بخشی به سرشماری اینترنتی به صورت رایگان 20 مرکز دولتی، شهرداری و سازمان‌های وابسته و نهادهای دولتی در سطح شهرستان انتخاب شدند، بیان کرد: سایت مرکزی فرمانداری آمل نیز با امکانات لازم در خدمت همشهریان برای ثبت‌نام است.
 
تمدید زمان نام‌نویسی در سرشماری اینترنتی
 
وی با اشاره به تمدید سه‌روزه سرشماری اینترنتی، گفت: این روند تا روز سه‌شنبه ادامه دارد.
 
فرماندار ویژه آمل با تأکید بر اینکه در تعدادی از بخش‌های آمل حدود 50 درصد سرشماری اینترنتی انجام شد، افزود: در نماز جمعه گذشته نیز تعداد دو اکیپ مجهز با توزیع یک هزار و 500 فرم از 300 نمازگزار ثبت‌نام اینترنتی داشتند.
 
این مسؤول با اشاره به وجود 135 هزار خانوار و افزایش 6 درصدی آمار سرشماری اینترنتی در آمل تنها در یک شبانه‌روز، ادامه داد: در این مدت حدود 8 هزار خانوار نام‌نویسی داشتند.
 
اعطای تسهیلات دولتی به 42 واحد تولیدی آمل
 
منفرد با اعلام اینکه می‌خواهیم در سطح شهرستان آمل تعدادی اکیپ‌های سیار برای ثبت‌نام اینترنتی در سرشماری مستقر کنیم، بیان کرد: اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل تعداد 4 هزار فرهنگی و حدود 60 هزار دانش‌آموز دارد که با توزیع فرم‌های سرشماری می‌تواند کمک زیادی در این راه داشته باشد.
 
وی با اشاره به فعالیت سامانه بهین‌یاب و ثبت‌نام واحدهای تولیدی برای در اختیار گرفتن تسهیلات ستاد رفع موانع تولید، اظهار کرد: 45 درصد صنعت مازندران در آمل واقع شده و بیش از 558 واحد تولیدی در این سایت نام‌نویسی داشتند.
 
منفرد گفت: تاکنون 42 واحد تولیدی از تسهیلات دولت بهره‌مند شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار