با حضور استاندار قزوین، در مراسمی با حضور استاندار قزوین، بعدازظهر پنجشنبه مخزن 10هزار متر مکعبی ناحیه شهری مهرگان محمدیه در شهرستان البرز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۲۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 04 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح مربوط به شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین 50میلیارد ریال است.
استاندار قزوین در این آیین با تاکید بر رسیدگی و حل مشکلات مردم ساکن در ناحیه شهری مهرگان گفت: همه مدیران دستگاه های خدمات رسان باید نسبت به رفع مشکلات این شهرک اقدام کنند.
فریدون همتی افزود:یکی از اولویت های دولت حل مشکلات باقی مانده در طرح مسکن مهر است تا دغدغه ساکنان این مناطق به سرعت برطرف شود.
وی همچنین ادامه داد:شهرک مهرگان یکی از شهرهای تازه تاسیس است بنابراین مشکلات خاص خود را نیز دارد ولی ما باید در جهت رفع این مشکلات گام های اساسی برداریم.
همتی تاکید کرد: مشارکت مردم و ساکنین مسکن مهر می تواند در این راستا موثر بوده و به کارها سرعت بخشد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین نیز در این مراسم گفت:مخزن 10 هزار متر مکعبی شهرک مهرگان به منظور برقراری فشار مناسب در شبکه آب این شهرک، صرفه جویی در هزینه انرژی و ایجاد بستر ذخیره آب در شهرک مهرگان احداث شده است.
احمد هجران فر تصریح کرد: ایجاد ذخیره مطئمن آب و بی نیازی به ساخت مخزن تا 5سال آینده از جمله فواید این طرح است.
بهره برداری از سه حلقه چاه با مجموع آبدهی 90لیتر در ثانیه با اعتباری افزون بر 16میلیارد ریال و بهره برداری از ایستگاه پمپاژ با مجموع 875لیتر در ثانیه با اعتباری افزون بر یکصد میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که امروز با حضور استاندار قزوین در بخش محمدیه شهرستان البرز به بهره برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار