مراسم متمرکز زنگ استکبار ستیزی همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه الزهراء و خلیج فارس شهرستان مراوه تپه با حضور تاجی فرماندار، پران دوجی شهردار، حاجیلی دوجی مدیر آموزش و پرورش و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دبیران و دانش آموزان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 05 November 2016
مراسم متمرکز زنگ استکبار ستیزی همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه الزهراء و خلیج فارس شهرستان مراوه تپه با حضور تاجی فرماندار، پران دوجی  شهردار، حاجیلی دوجی مدیر آموزش و پرورش و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دبیران و دانش آموزان برگزار شد.

حاجیلی دوجی مدیر آموزش و پرورش مراوه تپه با گرامیداشت یوم الله 13 آبان و یاد و خاطره ی شهدای دانش آموزی گفت : یکی از بنیادی ترین شعارهای انقلاب ما به رهبری امام راحل (ره) شعار « استقلال آزادی جمهوری اسلامی » بود و فرهنگ استکبار ستیزی منبعث و برگرفته شده از این شعار می باشد.

وی با اشاره به تاریخ دشمنی استکبار و استعمار با کشورهای اسلامی بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران معادلات جهانی را بهم زد و امروز به برکت خون شهدا و زعامت مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان ، در همه ی حوزه ها شاهد پیشرفت و شکوفایی می باشیم.

حاجیلی دوجی با بیان نقش دانش آموزان در آینده ی کشورافزود : زنگ استکبارستیزی فرصتی است تا با آگاهی از نقشه های شوم دشمنان در شرایط حساس کنونی، با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و افزایش بصیرت، با برنامه ریزی و احساس مسوولیت برای عزت و اقتدار ایران اسلامی تلاش کنیم.

و در پایان از دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور و همکاران خواستند همانند همیشه و دوشادوش اقشار مردم در راهپیمایی روز فردا حضور پرشور داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار