مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین:
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از گازدار شدن ۶ روستای منطقه کوهین و کوهگیر تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۲۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 08 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، اسماعیل مفرد بوشهری ظهر سه شنبه در بازدید از پروژه های گازرسانی به روستاهای مناطق کوهین و کوهگیر اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با صرف هزینه ای معادل ۳۵ میلیارد ریال ۶ روستای مناطق ذکر شده تا پایان سال ۹۵ به شبکه گاز سراسری متصل خواهند شد.

وی در تشریح پروژه های مذکور بیان کرد: سه روستای چشمه غلامعلی، سلطان آباد و کیخنان در کوهین و سه روستای زرین خانی، کوهگیر علیا و کوهگیر سفلی در منطقه کوهگیر استان قزوین در مجموع با ۸۵۰ خانوار روستایی در آینده نزدیک گازدار خواهند شد.

بوشهری همچنین در ادامه با اشاره به پروژه های در دست اجرای گازرسانی به منطقه طارم افزود: هم اکنون گازرسانی به ۹ روستای منطقه طارم و گازرسانی به شهر سیردان درحال انجام است که با نهایی شدن آنها تا پایان سال ۹۶، گام مهمی در خدمت رسانی به مردم منطقه برداشته خواهد شد.

بوشهری همچنین افزود: در حال حاضر ۱۲ روستای منطقه طارم با ظرفیتی معادل ۲۰۶۱ خانوار روستایی گازدار هستند که با گازرسانی به این ۹ روستا ۶۴۷ خانوار دیگر نیز از این نعمت الهی بهره مند خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه هم اکنون ۷۴ درصد خانوارها روستایی استان قزوین از نعمت گاز بهره مند هستند اظهار امیدواری کرد این مقدار با انجام پروژه های در دست اجرای شرکت گاز استان به ۸۷ درصد برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار