مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: استان ایلام با توجه به اقدام های انجام شده و رفع تصرف از 30 هزار متر مربع اراضی ملی و دولتی، رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۳۲۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 09 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ سید کمال الدین میرجعفریان روز چهارشنبه  اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 30 هزار متر مربع از اراضی ملی ایلام با حمایت دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی رفع تصرف و از دست سودجویان و متصرفان رهاسازی شده است.
 
وی افزود: با بررسی عملکرد یگان حفاظت از ارضی ملی و دولتی اداره های کل راه و شهرسازی سراسر کشور توسط سازمان ملی زمین و مسکن، استان ایلام رتبه نخست کشوری را در این خصوص کسب کرد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، این اداره کل با تشکیل یگان حفاظت از اراضی بیش از گذشته در راه حفاظت از اراضی ملی و برخورد با متصرفان تلاش خواهد کرد و به افراد سودجو فرصت تعرض به بیت المال را نخواهد داد.
 
میرجعفریان تاکید کرد: جلوگیری از تصرف اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز چه از نظر اقتصادی، مسائل اجتماعی و سیاسی و رعایت حقوق شهروندی اهمیت زیادی برای کشور داشته و این مهم باید با جدیت ادامه یابد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار