به منظور بررسی و پیگیری صورت گرفت
بازدید دبیر کمیسیون صنایع مجلس از 2 واحد صنعتی و کشاورزی در آبیک دبیر کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از 2 شرکت کشت و صنعت و گلخانه شهرستان آبیک بازدید کرد.
کد خبر: ۳۲۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 09 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، سیده‌حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و دبیر کمیسیون صنایع مجلس صبح امروز به همراه علی رحمانی فرماندار آبیک، سیدمحمد حسینی معاون فرماندار آبیک، بیژن لطفی مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان و بخشداران مرکزی و بشاریات از شرکت کشت و صنعت طلاچین تولیدکننده چیپس و سیب‌زمینی نیمه‌سرخ شده و خام بازدید کرد.

نماینده مجلس و دیگر مسؤولان در این بازدید از روند ورود سیب‌زمینی به شرکت، انبار، نحوه تولید و صادر به کشورهای مختلف آشنا شدند.

در این بازدید مسؤولان، به روند فعالیت و مشکلات شرکت مذکور اشاره شد.

گفتنی است، شرکت کشت و صنعت برای 350 نفر اشتغال ایجاد کرده که علاوه بر تأمین بازار داخلی، محصولات آن به کشورهای افغانستان، ترکمنستان، عراق و آذربایجان صادر می‌شود.

یادآور می‌شود در این بازدید بر تأمین آب موردنیاز مبنی بر افزایش سطح برداشت آب از چاه موجود تأکید شد.

به گزارش فارس، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به همراه مسؤولان شهرستان آبیک از واحد گلخانه تولیدکننده خیار و توت‌فرنگی هم بازدید کرد که در این بازدید بر تخصیص انشعاب گاز و تأمین نقدینگی از سوی مدیران گلخانه تأکید و قول مساعد برای رفع مشکلات مذکور داده شد.

در این بازدید نماینده مجلس بر توجه ویژه برای افزایش تولید به شرکت‌ها و کارخانجات دارای تولید تأکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار