استاندار قزوین بعدازظهر امروز جمعه از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در تهران بازدید کرد.
کد خبر: ۳۲۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 11 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از ایرنا، فریدون همتی در این بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید و در غرفه برخی رسانه ها حاضر و با مدیران و خبرنگاران آنها به گفت و گو پرداخت.
حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) رسانه رسمی کشور و دولت و همچنین قدیمی ترین خبرگزاری کشور از جمله برنامه های بازدید استاندار قزوین از نمایشگاه مطبوعات بود.
استاندار قزوین در جریان این بازدید همچنین در غرفه خبرگزاری های تسنیم، مهر، شبستان و ایکنا، روزنامه ایران و نشریات بازارکار نوین، شهر آوا و پیک توانا حضور یافت و پاسخگوی سوال های خبرنگاران این رسانه ها شد.
بازدید از غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین که به معرفی نشریات و هفته نامه های قزوین پرداخته است، از دیگر برنامه های استاندار در زمان حضور در نمایشگاه مطبوعات بود.
اکبراسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مژده اروجی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نصرت الله علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری و دبیر شورای اطلاع رسانی استان و وحید مقدم سلیمی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین، استاندار را در این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید همراهی می کردند.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با حضور موسسه های مطبوعاتی،روزنامه ها و نشریه های سراسری و استانی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از چهاردهم آبان ماه جاری در مصلای تهران در حال برگزاری است.
بیست و دومین دوره این نمایشگاه که هرساله از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، امروز جمعه به کار خود پایان می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار