استاندار قزوین از پرداخت 100 میلیارد تومان وام ازدواج به زوج‌های جوان قزوینی خبر داد و گفت: این وام‌ها از محل سفر مصوبات سفر ریاست جمهوری به قزوین انجام خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵ 12 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، فریدون همتی، استاندار قزوین امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات باغستان قزوین و با محوریت بررسی عملکرد بانک ها در ارائه تسهیلات طرح رونق تولید و سامانه بهین یاب برگزار شد، اظهار کرد:  نفر زوج قزوینی وام ازدواج دریافت میکنند.
وی در این جلسه با بیان اینکه این وام از دستاوردهای سفر هیئت دولت به استان قزوین است، عنوان کرد: امیدوارم با پرداخت به موقع ومساعدت بانک‌ها بتوانیم این رقم را تا پایان سال محقق کنیم.
همتی یکی دیگر از دستاوردهای سفر هیئت دولت به استان قزوین را پرداخت 340 میلیارد تومان هزینه خرید تضمینی گندم به گندمکاران استان قزوین دانست و ادامه داد: در آستانه سفر ریاست جمهوری 340 میلیارد تومان از محل تضمین خرید گندم روستاییان به کشاورزان این بخش پرداخت شد.
وی ادامه داد: با انجام این سفر ۳۰ میلیارد تومان به کشاورزانی که در سال ۹۴ دچار خسارت و زیان در زمینه کشاورزی شده بودند پرداخت شد.
مقام عالی دولت در استان قزوین کمک به رونق تولید را یکی از وظایف بانک‌ها دانست و اشاره کرد: باید با پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی استان به رونق تولید و صنعت در این استان کمک کنیم.
وی افزود: باید تا پایان ماه جاری پرونده های انعقاد قرارداد با صاحبان بنگاه های اقتصادی برای دریافت وام را نهایی کنیم و تعداد پرونده های در دست بررسی را به صفر برسانیم.
همتی سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات را از سوی بانک های استان خواستار شد و عنوان کرد: منابع بانکی باید با توجه به اولویت های موجود در استان به واحدهای صنعتی پرداخت شود.
وی با اشاره به عملکرد بانکهای استان در حمایت از تولید اظهار کرد: نتایج حاصل شده از ارزیابی بانکهای استان به مدیران آنها ارسال خواهد شد.
استاندار قزوین با بیان اینکه فرمانداران به کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه از واحدهای صنعتی استان بازدید کنند تا در جریان نقاط شعف و قوت واحدهای صنعتی محدوده استخفاظی خود قرار بگیرند.
وی اظهار کرد: برخی بنگاه های اقتصادی برای فرار مالیاتی و همچنین دریافت تسهیلات بانکی دو دفتر مالی متفاوت دارند و باید این واحدها شناسایی شده و وضعیتشان تعیین تکلیف شود.
استاندار با اشاره به بازدید خود از واحدهای صنعتی دانسفهان که هفته گذشته انجام شد، افزود: به 60 واحد تولیدی کفش این شهر که بیش از 2 هزار نفر در آن مشغول به کار هستند تسهیلات پرداخت می شود.

برچسب ها: تابناک قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار