برای نخستین بار در کشور تفاهم نامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با فوریت های پزشکی منعقد شد.
کد خبر: ۳۲۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 14 November 2016
به گزارش خبرنگار مهر، برای نخستین بار در کشور در راستای همکاری های خدمات اورژانسی مناسب در کمترین زمان به مصدومین حادثه واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر درشهرک صنعتی لیا ظهر دوشنبه تفاهم نامه فی مابین این شرکت و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان منعقد شد.

حمیدرضاخانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در این مراسم اظهارداشت: با  توجه به اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر بطور مستقیم در واحدهای تولیدی، صنعتی شهرک صنعتی لیا  و حمل و نقل حجم سنگینی از خودروهای سواری و سنگین در داخل شهرک مزبور و به جهت ارائه خدمات  اورژانسی مناسب به نیروی کار شاغل شهرک در کمترین زمان حادثه از مهمترین اهداف تفاهم نامه نام برد.

وی با اشاره تعهدات شرکت خدماتی شهرک صنعتی لیا در قبال این تفاهم نامه تصریح کرد: واگذاری پنج ساله ساختمان مورد تایید مرکز مدیریت حوادث به پایگاه فوریتهای پزشکی و اورژانس - تامین و پرداخت هزینه های اداری، رفاهی وخدماتی پایگاه - تامین و پرداخت هزینه های آب، برق، گاز و تلفن و حذف موانع دسترسی پایگاه به جاده از جمله سرعت گیرها – آموزش به تمامی شرکتها و پرسنل در خصوص خدمات اورژانس از مهمترین تعهدات این شرکت است.

در ادامه پیمان نامداری رئیس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی، تامین نیروی انسانی  متخصص و فعال، آمبولانس مجهز به خدمات امداد رسانی و اورژانس و تجهیزات پزشکی و دارویی مطابق با استاندارد روز پایگاههای اورژانس، خرید تجهیزات و امکانات دکل بیسیم و نصب آن توسط شهرک را از تعهدات این مرکز در تفاهم نامه فی مابین بر شمرد.

این تفاهم نامه با حضور حمید رضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی، محمد پیمان نامداری رئیس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی استان قزوین و فرید اسکافی مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی لیا امضاء و برای اجراء ابلاغ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار