شهردار دانسفهان با تایید تصاویر مربوط به سگ کشی در این شهر عنوان کرد: این تصاویر مربوط به امروز نیست و قدیمی است.
کد خبر: ۳۲۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ 15 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، از ظهر امروز کانال خبری خبرگزاری ایرنا در قزوین با انتشار تصاویری، از سگ کشی گسترده در شهر دانسفهان خبر داد.
در این تصاویر تعداد زیادی سگ کشته شده ، در پشت یک دستگاه پیکان وانت مشاهده می شد.
یدالله کاظمی ، شهردار دانسفهان در گفت‌وگو با تابناک قزوین با تایید این تصاویر اظهار کرد: این تصاویر مربوط به روزهای اخیر نیست و به احتمال زیاد قدیمی است.
وی با بیان اینکه ما هم راضی به کشتن این حیوانات بیگناه نیستیم ، ادامه داد: هیچ کس راضی به این کار نیست اما وقتی می بینیم که این سگ‌ها که ولگرد هم هستند برای مردم ایجاد مزاحمت میکنند، مجبوریم دست به این کار بزنیم.
شهردار دانسفهان در پاسخ به این سوال که چرا این سگها به محل نگهداری سگ‌های ولگرد در قزوین انتقال داده نمی شوند، افزود: تا به همین الان نیز از وجود چنین مرکزی در قزوین اطلاعی نداشتیم.
وی با با اشاره به اینکه بدون شک با وجود چنین مراکزی برای ما و شهرداران نیز مناسب است و می تواند اقدام مثبتی باشد، تأکید کرد: متاسفانه هیچ اطلاع رسانی تا به امروز در رابطه با وجود چنین مراکزی نشده و اگر پیش از این چنین اقدامی می شد شاهد چنین تصاویری نبودیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر علی
|
United States
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
یه نگاهی به ترکیه بندازین زیاد دور نیست و رفتار انسانی و اسلامی آنها با سگها، و زندگی و تردد سگها در شهرهای ترکیه و علامت گذاری شده با برچسب سلامت، شرم بر شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار