جانشین دبیر کنگره شعرآیینی واعظ قزوینی از ارسال 300 اثر به دبیرخانه کنگره شعر واعظ قزوینی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 16 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، رضا فضلی جانشین دبیر کنگره شعرآیینی واعظ قزوینی در نشست مطبوعاتی با بیان این خبر اظهار کرد: با نهایی شدن برگزاری کنگره، اطلاع رسانی از طریق رسانه های عمومی و پوستر و با همکاری دستگاه‌های مختلف انجام شد.
وی با بیان اینکه امروز حدود 300 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، بیان کرد: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره شامل 300 اثر در قالب اشعار دوبیتی، غزل، مثنوی، قصیده، بحر طویل و شعر نو است.
فضلی روح حاکم بر اشعار واعظ قزوینی را حماسی دانسته و ادامه داد: این کنگره نیز با همین رویکرد و با نگاه ظلم ستیزی و افزایش بصیرت در شعر آیینی برگزار خواهد شد.
وی  با اشاره محورهای اصلی اشعار این کنگره بیان کرد: توسل به اهل بیت، دعاها، مناجات، رشد و تعالی انسان، سبک زندگی، استکبار ستیزی، نیایش و توحید بارتعالی، خرافه زدایی از ساحت دین و رفع موهومات از ساحت عاشورا، روایات معتبر نقل شده از معصومین و بیان سیره اهل بیت(ع) از اصلی ترین محورهای اشعار ارسالی به این کنگره است.
جانشین دبیر کنگره شعرآیینی واعظ قزوینی عنوان کرد: این کنگره 4 آذرماه با حضور میهمانان کشوری و صاحب نظران اشعار آیینی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
آیا بهترنبودکه ایمیل کنگره راهم درمتن خبر درج می نمودید؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار