رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برنامه ریزی و نظارت لازم برتهیه و توزیع مناسب میوه شب عید مردم استان انجام شده بنابراین جای هیچ نگرانی وجود ندارد .
کد خبر: ۳۳۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 21 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی اکبر متقی فرد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین صبح امروز در جلسه تنظیم بازار  درجلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی که با حضور منوچهر حبیبی  معاون امور اقتصادی استانداری قزوین و مدیران استان در استانداری قزوین برگزار شد با بیان اینکه میوه شب عید  با کیفیت و قیمت مناسب و به مقدار کافی تهیه  و توزیع خواهد شد، بر لزوم تامین اعتبار لازم برای تهیه میوه شب عید مردم  تاکید کرد .
متقی فرد با اشاره به اینکه تلاش بر این است تا میوه و مواد پروتئینی مورد نیاز مردم در شب عید تامین و با مشکل روبرو نشود، افزود: سازمان تعاون روستایی و اتحادیه های تعاونی تولید روستایی آمادگی کامل برای تهیه ، ذخیره سازی و توزیع میوه شب عید را در استان دارند .
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین هم  در این جلسه گفت : کمته استانی و شهرستانی برای تهیه و توزیع میوه شب عید شهروندان تشکیل شده است .
ناطق معین‌الدین اضافه کرد : پیش بینی کرده ایم شب عید امسال نیز همچون سال گذشته؛ شهروندان در  نحوه تهیه و توزیع میوه شب عید  بامشکلی مواجه نشوند .
وی اظهار داشت: هماهنگی با صنف و اتحادیه های تعاونی انجام شده و در صدد خرید و ذخیره سازی میوه شب عید هستیم .
معین الدین خاطر نشان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی اولویت برای تهیه و توزیع میوه شب عید با اتحادیه ها و تعاونی های روستایی استان خواهد بود .
برچسب ها: تابناک قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار