رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین:
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: طراحی فاز۲ بوستان ۲۶ هکتاری در امتداد رودخانه باراجین توسط قرارگاه خاتم الاوصیاء دردست اجراست.
کد خبر: ۳۳۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 21 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین  به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ حسین غیاثوند دراین باره گفت: احداث بوستان ۲۶ هکتاری در حاشیه رودخانه باراجین از ورودی بوستان فدک تا لشگر در دستورکار مجموعه مدیریت شهری قزوین قرار دارد که با مشارکت بخش خصوصی درحال اجراست.
وی افزود: فاز یک این بوستان ازسوی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین تهیه شده و طراحی فاز دوم آن با هدایت قرارگاه خاتم الاوصیاء درحال عقد قرارداد است.
این عضو شورا با تأکید براینکه پروژه بوستان ۲۶ هکتاری گام بزرگی درراستای توسعه تفرج گاههای شهری به ویژه در منطقه ۳ محسوب می شود تصریح کرد: همچنین این پروژه گام بزرگی در مسیر بهبود سیما و منظر شهری است که در شرق ملاصدرا و بلوار سعادت برای عمومی مردم و ساکنین این منطقه ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به ویژگیهای فاز یک این بوستان گفت: در طراحی این بوستان از آب رودخانه حداکثر بهره برداری شده و ضمن اینکه به زیبایی بصری، ایجاد ورودی و خروجی مناسب و پارکینگ اهمیت داده شده به ایجاد دیگر امکانات همچون سالن اجتماعات چند منظوره، فضای مناسب برای استفاده ورزشکاران، گردشگران و شهروندان نیز توجه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار