رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وحدت، انسجام و همدلی در جهاد کشاورزی؛ رشد وتوسعه بیشتر بخش کشاورزی استان را بدنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۳۳۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 22 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علی اکبر متقی فرد صبح سه شنبه در آئین تکریم و معارفه معاون بهبودتولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: باید از تمام بستر و ظرفیت های مدیریتی و نیروی انسانی سازمان برای توسعه بخش کشاورزی استفاده کرد.

وی افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان قزوین طرح هایی مصوب شده که اجرای این طرح توسعه بخش کشاورزی را بدنبال خواهد داشت.

متقی فرد تصریح کرد: در این سفر بیشترین اعتبارات به توسعه بخش کشاورزی تخصیص داده شده که یکی ازاین  طرح ها اجرای ۲۰ هزار هکتار آبیاری نوین و ایجاد  ۱۰۰۰ هکتار گلخامه جدید در استان است.

وی اضافه کرد: مسئولیت جهاد کشاورزی در اجرای طرح های مصوبه بسیار سنگین است بنابراین باید با تلاش مضاعف در این راستا حرکت کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : سازمان جهادکشاورزی دارای نیروهای توانمند و بسیار خوبی در عرصه خدمت رسانی است.

متقی فرد اظهار داشت : وظیفه جهادکشاورزی به مراتب سنگین تر از سالهای گذشته است که باید با هماهنگی، تعامل و مشارکت تمام بخش ها به ویژه بهره برداران در جهت پیشبرداهداف بخش گام برداریم.

وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات محمود محمودی، مهندس مسعود ربانی را به عنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان منصوب کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان قزوین هم در این مراسم با تسلیت ایام اربعین حسینی بر  همدلی  و مشارکت  در پیشبرد اهداف بخش کشاورزی تاکید کرد.

حجت السلام محمود گروسی  در ادامه مسوولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم برشمرد و بر خدمت رسانی به کشاورزان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار