مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت:در راستای اعطای مشوقات به واحدهای صنعتی، صنفی دستور العمل بخشودگی جرائم دیرکرد بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی مشمول تا ۱۵ اسفندماه سالجاری تمدید شد
کد خبر: ۳۳۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 22 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی قزوین، حمید رضا خانپور در این باره اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری  در راستای رفع موانع تولید و حمایت از کلیه واحدهای صنعتی، کارگاهی و صنفی که تاکنون موفق به پرداخت تعدیل بدهی های معوق نشدند مشمول مشوقات بخشودگی خواهند شد.

وی ایجاد انگیزه و افزایش سرمایه گذاری، رونق تولید و اشتغالزایی هرچه بیشتر در بین واحدهای صنعتی و تولیدی را مهمترین اهداف این طرح عنوان کرد.

خانپور با اشاره به بخشودگی جرایم اقساط افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی که بدهی آنها جرائم تعلق گرفته باشد، با پرداخت ۵۰ درصد اصل بدهی مشمول ۶۵ درصد بخشودگی و با پرداخت ۱۰۰ درصد اصل بدهی مشمول ۸۰ درصد بخشودگی و همچنین تسویه ۳۵درصد تسهیلات از۵۰ درصد بخشودگی با رعایت ضوابط بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در مورد شرایط این بخشودگی افزود: مهلت استفاده از این تا پایان شهریورماه سالجاری بود، که با توجه به استقبال از این طرح  تا پانزدهم اسفند ماه سالجاری واحدهای صنعتی و تولیدی می توانند  اعطای مشوقات ویژه در جهت رونق بخش تولید و صنعت استفاده کنند. همچنین در مورد باقیمانده ۵۰درصد بدهی و تعدیل نیز متقاضی می تواند از تقسیط ۱۲ ماهه استفاده کند.

وی از همه واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی دعوت کرد تا به وب سایت شرکت به آدرس www.qazviniec.ir   جهت دریافت اطلاعات کامل دستورالعمل مشوقات مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار