مدیرکل کار و تعاون قزوین:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: براساس آمارهای به دست آمده از ابتدای سال تاکنون ۱۰۹۷۲ مورد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در سامانه رصد ثبت شده است.
کد خبر: ۳۳۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 23 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین به نقل از تسنیم از قزوین، مسعود بابایی شامگاه سه‌شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان قزوین که در سالن جلسات باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین  برگزار شد اظهار داشت: براساس آمارهای به دست آمده از ابتدای سال تاکنون 10972 مورد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در سامانه رصد ثبت شده است.

وی افزود: در حال حاضر میزان اشتغال‌زایی در استان نسبت به ماه گذشته 15 درصد افزایش یافته که این مهم نشان‌دهنده فعالیت و تلاش سازمان‌ها در جهت برطرف کردن معضل بیکاری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: آمارها نشان‌دهنده ایجاد 3504 شغل در مراکز کاریابی استان است که ساماندهی این مراکز در دستور قرار دارد.

منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در این جلسه اظهار داشت: براساس آمارها بیش از 7 هزار بافنده در سطح استان مشغول فعالیت بوده و در همین راستا احیای صنعت فرش قزوین باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت مطلوب منطقه دانسفهان در تولید کفش بیان کرد: ایجاد خوشه صنعتی کفش دانسفهان در دستور کار بوده و دستگاه‌های اجرایی مربوط باید مشارکت لازم را داشته باشند تا این محصول برندسازی شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین از پرداخت 746 میلیارد تومان تسهیلات به 708 واحد تولیدی راکد در استان قزوین خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار