در راستای پیشگیری از شیوع بیماریهای دام وطیور در منطقه و جلوگیری از ورود محموله های فاقد مجوز بهداشتی دامپزشکی 2 اکیپ ثابت وسیار قرنطینه در آوج مستقر شد
کد خبر: ۳۳۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 26 November 2016
 امین یوسفی ، رئیس اداره دامپزشکی آوج در گفت‌وگو با تابناک از قزوین اظهار کرد: با توجه به نقش دامپزشکی در ارتقاء سطح سلامت جامعه و جلوگیری از انتقال بیماریهای دام و طیور در سطح کشور و با توجه به اینکه از عوامل اصلی شیوع برخی از بیماری‌ها همچون تب برفکی و آنفلوانزای فوق حاد تنفسی طیور و... نقل و انتقال غیرمجاز دام و طیور است و شهرستان آوج نیز در شاهراه ترانزیتی غرب کشور واقع شده است ، اهمیت قرنطینه بهداشتی دامپزشکی را افزایش می دهد.
یوسفی افزود: دو اکیپ ثابت و سیار برای کنترل ورود و خروج محموله های دام و طیور و نیز محموله های مرتبط با دامپزشکی ازجمله  شیر، تخم مرغ وطیور و دام و ... ، در مبادی ورودی شهرستان و نیز در کشتارگاه طیور این شهرستان برقرار شد.
 رئیس اداره دامپزشکی آوج عنوان کرد: تمامی محموله های مرتبط با دامپزشکی می بایست برای تردد مجوز بهداشتی –قرنطینه ای را اخذ نمایند و در صورت عدم اخذ مجوزهای لازم ، با مالکین این محموله ها برخورد قضایی صورت می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار