مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین از جانمایی ۱۲۰ مخزن ویژه شن‌پاشی در سطح شهر قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مجتبی منتظری مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان عمران شهرداری قزوین اظهار کرد: به منظور تامین رفاه حال شهروندان و خدمات‌رسانی تفاهم‌نامه‌ای ویژه فصل بحران و سرما مابین سازمان پسماند و سازمان عمران شهرداری قزوین منعقد شد.
وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه تجهیزات و ماشین‌آلات برای فصل سرما از جمله ۱۲ دستگاه برف‌روب، ۳ دستگاه گریدر، ۲ دستگاه لودر، ۱۲ دستگاه خاور، ۲ دستگاه بابکت و ۴ دستگاه مکانیزه شن‌پاش به سازمان پسماند تحویل داده شد.
منتظری عنوان کرد: با منظور انجام عملیات شن‌پاشی در روزهای سرد ۴۰۰ نفر نیروی کارگری و نظارتی آماده‌باش هستند این امر در حالی بوده که ۱۲۰ مخزن مخصوص شن‌پاشی نیز در ۱۲۰ نقطه شهر جانمایی شده است.
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین ادامه داد: عملیات شن‌پاشی به ۲ روش سنتی و مکانیزه در معابر اصلی و فرعی انجام می‌شود اما در صورت بروز شرایط حاد و سرمای شدید نیروهای انسانی در پیاده‌روها نیز با ادوات مخصوص عملیات یخ‌شکنی انجام خواهند داد.
وی با بیان این مطلب که باکس شن‌پاشی ویژه اماکن عمومی است، تصریح کرد: در صورتی که سازمان یا نهادی در حوزه شهری درخواست جانمایی مخزن شن‌‌پاشی داشته باشد می‌تواند نسبت به خریداری باکس اقدام کرده و شن مخصوص از سوی سازمان پسماند به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار