مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران قزوین:
مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین گفت: تا کنون 400 واحد صنعتی از سوی چهار گروه جهادی متخصص و مشاور در قالب کلینیک صنعت این سازمان پایش و عارضه‌یابی شده است.
کد خبر: ۳۳۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مهدی صادق‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه یکی از برنامه‌های تخصصی سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین اعزام گروه‌های جهادی متخصص برای عارضه‌یابی و پایش واحدهای صنعتی و کمک و مشاوره به واحدهای راکد و نیمه‌فعال است، اظهار داشت: این اعزام در طی سال و در طول هفته بسیج هم انجام می‌شود.

وی افزود: تا کنون 400 واحد صنعتی از سوی چهار گروه جهادی متخصص و مشاور در قالب کلینیک صنعت سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین پایش و عارضه‌یابی شده است.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین اضافه کرد: گروه‌های جهادی در طول سال مسائل و مشکلات واحدها را بررسی کرده و به سازمان و دستگاه مربوطه مراجعه می‌کنند که درصدد حل مسائل و مشکلات آن‌ها هستیم.

صادق‌پور عنوان کرد: یکی از خدماتی که توسط سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین به واحدهای تولیدی ارائه می‌شود خدمات مشاوره و استفاده از ظرفیت‌های مهندسان این سازمان در زمینه رفع مشکلات است.

این مسؤول بیان کرد: مهندسان و مشاوران سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین با مراجعه به هر واحد صنعتی و تولیدی موارد را پیگیری می‌کنند که نتیجه اقدامات آن بعداً اعلام می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین با بیان اینکه بسیاری از واحدهای کوچک و متوسط مشکلات مربوط به واحدهای فروش را دارد، گفت: سعی در فرهنگ‌سازی و ارتقا شرکت‌های مدیریت خدمات صادراتی را داریم که با اجرای این طرح شاهد افزایش فروش و ارتقا بحث صادرات در واحدهای کوچک و متوسط هستیم.

صادق‌پور از برگزاری مجمع بسیج مهندسان استان قزوین خبر داد و یادآور شد: این مراسم روز یکشنبه 7 آذر ماه جاری ساعت 9 صبح با حضور سردار محمد شاهرخی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار