نماینده ولی‌فقیه در قزوین:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: مدافعان حرم در مبارزه با تکفیری‌ها، تروریست‌ها و در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) جانفشانی می‌‌کنند که بی‌شک مورد رضایت خداوند متعال و مظلومان آزاده جهان است.
کد خبر: ۳۳۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 29 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم نخستین سالگرد شهید مدافع حرم جاویدالاثر «ذکریا شیری» که همزمان با سالروز رحلت پیامبراکرم(ص)، شهادت امام حسن‌مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) با حضور مسؤولان استانی، فرماندهان، اقشار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در مصلی امام خمینی(ره) شهر اقبالیه برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری اظهار داشت: این مراسم‌ها موجب آشنایی جوانان با دین، آیین رسالت، ولایت، امامت، راه شهادت و حمایت از دین می‌شود و راه رسیدن به شجاعت، غیرت دینی و حمایت از مستضعفان و مسلمانان را فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: ما هرچه داریم از اهل‌بیت(ع) است چرا‌که عمل به روایات اهل‌بیت‌(ع) سرنوشت انسان را در جاده زندگی، سعادت دنیا و آخرت و همچنین سبک زندگی ائمه‌اطهار(ع) داشتن آسایش، آرامش، اخلاق و پیشرفت انسانی را برای انسان فراهم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: حضور گسترده مردم به ویژه جوانان در این مراسم‌ها و وابستگی آن‌ها به اهل‌بیت(ع)، دین و پشت ولایت فقیه بودن موجب یأس و ناامیدی دشمنان و استکبار جهانی می‌شود.

عابدینی تصریح کرد: شهدا تربیت یافتگان دامان پدران و مادرانی هستند که حاضر شدند برای احیای دین اسلام، عزیزترین‌های خود را فدا کنند و ما مسؤولان وظیفه و تکلیف داریم که در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و شهدا کوشا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مجاهدت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ستودنی است و اینک هم مدافعان حرم در مبارزه با تکفیری‌ها، تروریست‌ها و در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) جانفشانی می‌‌کنند که بی‌شک مورد رضایت خداوند متعال و مظلومان آزاده جهان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار