سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار قزوین از پرداخت هزار فقره وام ازدواج به جوانان قزوینی در 8 ماهه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 06 December 2016
منوچهر حبیبی، سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار قزوین در گفت‌وگو با تابناک قزوین با بیان از ابتدای سال تا به امروز قریب به 13 هزار فقره تسهیلات ازدواج توسط بانک های دولتی و خصوصی در استان پرداخت شده است، گفت: تا قبل از سفر دولت تدبیر و امید به استان صرفا 7 هزار فقره وام ازدواج به متقاضیان پرداخت شده بود.
وی بیان کرد: بعد از سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه 6 هزار تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از محل مصوبات سفر دولت به زوج‌های جوان قزوینی پرداخت شده است.
سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار قزوین تعهد و مصوبه دولت تدبیر و امید را پرداخت 10 هزار فقره تسهیلات ازدواج به جوانان قزوینی دانست و تأکید کرد: تاکنون 60 درصد از این تعهدات پرداخت شده و تلاش میکنیم تا پایان آذرماه همه این تسهیلات پرداخت شود .
حبیبی گفت: مبلغ تسهیلات برای هر زوج 100 میلیون ریال می باشد واین رقم برای خانواده شهدا با ازای هر زوج 200 میلیون ریال خواهد بود.
معاون استاندار بیان کرد: تمامی شعبات بانکی سهمیه بندی و تقسیم بندی شده و  آماده تسهیلات ازدواج به روز را دارند و متقاضیان زوج های جوان می توانند در صورت نیاز نسبت به تشکیل پرونده و دریافت آن اقدام نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار