دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین از دعوت حمیدرضا طاهرخانی، حیدر جلیلوند و زهرا نیاقی ها به اردوی تیم ملی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 08 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین مرتضی گلشاهی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طاهرخانی بازیکن نام آشنای تنیس روی میز کشور با انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان و موافقت مدیر تیم های ملی به همراه 12 تنیسور بزرگسال برتر کشور به اردوی تیم ملی دعوت شد.
وی با بیان اینکه این اردو از 22 آذر تا 3 دی ماه به میزبانی شهرستان لار شیراز برگزار می شود، ادامه داد: برگزاری این اردو در کنار برگزاری 2 تور ایرانی و رنکینگ ملی از مهمترین علت های گزینش ملی پوشان برای اعزام به سه رویداد مهم قهرمانی بزرگسالان آسیا در چین، رقابت کشورهای اسلامی در باکو و رقابت های قهرمانی انفرادی و دو نفره جهان در دوسلدورف خواهد بود.
این مسئول ورزشی یادآور شد: با پیشنهاد کمیته مربیان فدراسیون و موافقت مدیر تیم های ملی، حیدر جلیلوند مربی بازیکن ساز و با آتیه قزوینی که طی سال های گذشته کارنامه خوبی را در پرونده خود برجای گذاشته در راستای حمایت از مربیان جوان به این اردو دعوت شد.
وی در ادامه با اشاره به حضور زهرا نیاقی ها در اردوی تیم ملی نونهالان دختر کشور، اضافه کرد: اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان دختر از امروز تا 24 آذرماه جاری به میزبانی تهران برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار