نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: معلولان نقش اثرگذاری در توانمندسازی خانواده‌ها و در نهایت جامعه دارند.
کد خبر: ۳۴۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 11 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از کارکنان بهزیستی و نمایندگان مؤسسات حامی معلولان استان قزوین که به مناسبت هفته معلولان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند علم، دانش و توانمندی‌های معنوی بسیاری را به معلولان داده است که توانمندی‌های جسمانی در مقابل آن اهمیت چندانی ندارد.

وی تصریح کرد: یک معلول این توانایی را دارد که یک خانواده را توانمند ‌کند و توانمندی‌های آن‌ها به واسطه فعالیت‌های معلولی که در آن خانواده حضور دارد، آشکار می‌شود؛ چنانچه ارزش انسانی و توانمندی‌های جامعه هم به برکت فعالیت عزیزانی که از نظر عضو جسمانی نقصی دارند، دیده می‌شود.

امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند متعال پس از خلقِ جسمِ انسان، از خودش تعریف نکرد اما وقتی عقل، شعور، معنویت و انسانیت را در وجود انسان قرار داد، از کار خود تعریف کرد.

در ابتدای این دیدار علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان گزارشی از برنامه‌های انجام شده در هفته معلولان ارائه کرد. همچنین نمایندگان مؤسسات حامی معلولان در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده و همچنین مشکلات معلولان استان ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار