معاون استاندار قزوین:
معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: برای توسعه انرژی های نو تاکنون ۱۰۰میلیارد تومان در حوزه انرژی در استان سرمایه گذاری شده است.
کد خبر: ۳۴۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 11 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین منوچهر حبیبی در دیدار با هیئت اقتصادی چینی با موضوع بررسی اجرای طرح نیروگاه بادی در منطقه شورجه تاکستان اظهار داشت: مسئولان استان در جذب، جلب و حمایت از سرمایه گذاری خارجی وحدت نظر دارند.

وی افزود: تاکنون حدود ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه انرژی برای تولید حدود ۷۰ مگاوات برق سرمایه گذاری شده است.

حبیبی تصریح کرد: هفته گذشته میزبان یک هیئت چینی برای ایجاد بندر خشک و راه آهن بودیم که این موضوع نشان دهنده تعامل خوب اقتصادی ما با کشور چین است.

وی بیان کرد: ملت ایران و مردم استان قزوین میهمان نواز هستند و به ویژه از سرمایه گذاران استقبال می کنند.

معاون استاندار به ظرفیت های استان قزوین اشاره کرد و افزود: در حوزه انرژی های پاک و نو استان قزوین ظرفیت پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد که مطالعات گسترده ای در این زمینه انجام شده است.

وی یادآورشد: برای سرمایه گذاری در حوزه انرژی های پاک مجوز، زمین و شرایط منطقه از عوامل مهم است که مقدمات کار در این زمینه بخوبی فراهم شده است.

حبیبی به صدور مجوز تولید ۸۰۰ مگاوات انرژی های پاک اشاره و تصریح کرد: قرار گرفتن استان قزوین در کریدور تونل بادی ایران ظرفیت های خوبی برای استان ما ایجاد کرده که سرمایه گذاری در این بخش را اقتصادی می کند.

وی گفت: همه مسئولین استان در موضوع دریافت مجوزها و همکاری در زمینه سرمایه گذاری انرژی های پاک و نو همراهی لازم را دارند تا سرمایه گذار انگیزه حضور دراستان را برای فعالیتهای اقتصادی داشته باشد.

معاون استاندار بیان کرد: وزارت نیرو به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران خرید انرژی را و وزارت اقتصاد و دارایی از سرمایه و سرمایه گذار تضمین و حمایت می کند

حبیبی تصریح کرد: در استان از سرمایه گذار واقعی حمایت می کنیم و تمام شرایط سرمایه گذار واقعی را می پذیریم و یکی از شاخص های مهم ارزیابی مدیران جذب و جلب سرمایه گذاران است و هیچ مانعی در مسیر سرمایه گذاری در استان و کشور نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار