مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ومربی مسوولان مراکز فرهنگی و هنری شماره یک و دو تاکستان و ضیاآباد با نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
کد خبر: ۳۴۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 20 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، درتاریخ 25 آذر 95،با هدف جلب پشتیبانی وحمایت بیشتر مسوولان از کانون ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ومربی مسوولان مراکز فرهنگی و هنری شماره یک و دو تاکستان وضیاآباد با نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
دراین دیدار"بهمن طاهرخانی"(نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی)،فعالیت‌های کانون را منحصر به فرد وقابل توجه دانست.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین"مژده اروجی"،با اشاره به نقش کتاب‌خوانی و انس با کتاب،در بالندگی و رشد اندیشه و بینش کودکان و نوجوانان،خواستار حمایت بیشتر کانون برای دستیابی به این هدف شد.
درادامه مربی مسوولان مراکز فرهنگی و هنری شماره یک و دو تاکستان وضیاآباد،درخواست‌های خودرا برای تجهیزو ساماند‌هی مراکز کانون و افزایش امکان خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان این شهرستان مطرح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار