رئیس شواری هماهنگی مدیران راه و شهرسازی قزوین:
رئیس شواری هماهنگی مدیران راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ادغام راهداری و حمل ونقل فرصتی برای ارایه خدمات بهتر در هر دو بخش است.
کد خبر: ۳۴۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 21 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حامد مانی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر هیچکس پوشیده نیست که استان قزوین همواره یکی از پنج استان نخست کشور در حوزه ی ترافیک عبوری بوده و از دیرباز با توجه به قرارگیری در راه ابریشم، جایگاهی بلند در اقتصاد حمل و نقل داشته است.

وی بیان کرد: حجم گسترده ی طول راهها در این استان که نسبت به وسعت آن بسیار چشمگیر است، برف گیر بودن، وجود کولاکهای دایمی شدید و کوهستانی بودن راهها و همچنین قرار گرفتن در کریدور ارتباطی شمال به جنوب و غرب به شرق کشور، ارایه ی خدمات در این حوزه را دشوارتر و جانفرساتر کرده است؛ ولی با وجود همه ی این فراز و نشیب ها، مجموعه ی راه و شهرسازی استان قزوین کوشیده تا از این امکان موقعیتی خود بهره برده و با کاستن از تهدیدها بر فرصت ها بیفزاید.

مانی فر یادآور شد: کسب رتبه ی سوم در داشتن طول آزاد راه، بزرگراه و میزان روشنایی، تلاش مضاعف برای کاهش تلفات رانندگی از سال ۸۵، تجیهز و تکمیل بیش از ۲۵ باب راهدارخانه در سراسر محورهای استان و همچنین تلاش برای ارتقای امکانات حمل و نقلی برای بهره گیری از فرصتهای بی شمار مربوط به این بخش و... بخشی از نتایج تلاش شبانه روزی در این حوزه ها بوده است.

وی تصریح کرد: بی گمان ادغام مدیریت راهداری با حمل و نقل و پایانه ها و شکل گیری ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، گام بلندیست برای دست یافتن به اهداف و آرمانهای وزارتخانه که نه تنها موجب قطع و یا کاهش همکاری میان اجزای مختلف مجموعه ی دستگاهها و سازمانهای تابعه راه و شهرسازی استان نخواهد بود، بلکه لزوم هماهنگی و پیوستگی بیش از پیش میان آنها جهت تحقق سیاستهای کلان وزارتخانه و توسعه ی پایدار در حمل و نقل و شهرسازی را ضروری خواهد ساخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار