فرمانده انتظامي استان از کشف 300 کيلوگرم ترياک در عمليات مشترک پليس "قزوين" و "فارس" خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 23 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، "مهدي محمودي" فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان با رصد فعاليت قاچاقچيان موادمخدر در جريان فعاليت تعدادي از سوداگران مرگ در يکي از استان‌هاي جنوبي کشور قرار گرفته و بررسي آن را در دستور کار خود قرار دادند.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: با اقدامات اطلاعاتي پليس، اخبار و اطلاعاتي از حمل مواد مخدر به وسيله يک دستگاه کاميون از مناطق جنوبي کشور به دست آوردند.

فرمانده انتظامي استان بيان داشت: ماموران با بررسي لازم دريافتند راننده کاميون اين مقدار مواد را به گونه ماهرانه‌اي در خودرو جاساز کرده بود قصد انتقال آن به يکي از استان‌هاي کشور و تحويل به خريدار را دارد.

محمودي بيان کرد: با دريافت اين اطلاعات، ماموران اداره عمليات ويژه پليس قزوين با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و شهرستان لامرد  متهم را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان قزوين با بيان اينکه در بازرسي از کاميون مذکور مقدار تقريبي 300 کيلوگرم ترياک در 30 بسته 10 کيلويي کشف شد، تصريح کرد: يک متهم در اين رابطه دستگير و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

كشف 300 هزار نخ سيگار قاچاق در قزوين

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامي شهرستان البرز نیز از كشف 300 هزار نخ سيگار قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

 سهراب خسروي گفت: ماموران يگان امداد اين شهرستان  در حين گشت زني در عوارضي آزاد راه قزوين –کرج به يک دستگاه خودروي پيکان وانت مشکوک شده و دستور ايست صادر کردند.

وي افزود: این خودرو بدون توجه به ايست پليس متواري و پس از تعقیب و گریز متوقف شد و ماموران در بازرسی از این خودرو 300 هزار نخ سيگار قاچاق در مارک‌هاي مختلف کشف کردن و 2 متهم نیز در اين خصوص دستگير شدند.

وي ارزش سيگارهاي قاچاق را بالغ بر 450 ميليون ريال برآورد كرد و ادامه داد: متهمان با تشكيل پرونده به مراجع قانوني معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان البرز در پايان خاطرنشان كرد: پليس با تمام توان و جديت با قاچاقيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله مي‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار