نماینده ولی‌فقیه در قزوین:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: اقامه نماز همان اقامه عدالت، اقامه حق‌خواهی، اقامه آزادگی و حریت است.
کد خبر: ۳۴۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 24 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در گردهمایی ماهانه ائمه جمعه استان که در دفتر امام‌جمعه محمدیه برگزار شد، اظهار داشت: نماز زمانی انسان را از کار زشت و ناپسند حفظ می‌کند که اقامه شود و خواندن نماز، به تنهایی نمی‌تواند انسان را از بدی‌ها دور نگه دارد.

وی تصریح کرد: اگر نماز اقامه شود ناهنجاری‌ها از جامعه کنار رفته و مردم راه خود را با آنچه مورد تأیید حق‌تعالی است، هماهنگ می‌کنند.

امام‌جمعه قزوین ادامه داد: خداوند همان‌گونه که نماز را بر انسان واجب کرده است، احکام، معارف، مبانی اعتقادی، ریشه‌های اخلاقی، فکری و معنوی را هم فرستاده و اگر می‌خواهیم نتیجه مطلوبی در زندگی بگیریم باید همه را در کنار هم ببینیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اضافه کرد: اقامه نماز همان اقامه عدالت، اقامه حق‌خواهی، اقامه آزادگی و حریت است و اگر نماز به کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی منجر نشود، در حقیقت نماز اقامه نشده و باید تلاش کنیم تا به این هدف الهی دست پیدا کنیم.

عابدینی با بیان اینکه رهبری فرمودند نمازهای جمعه قرارگاه فرهنگی و ائمه جمعه فرماندهان این قرارگاه هستند، تأکید کرد: ائمه جمعه تلاش کنند تا همه نمازهای جماعتی که در منطقه آن‌ها برپا می‌شود، به عنوان یک قرارگاه عمل کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار