مجتمع فرهنگی شهید صیاد شیرازی تیپ ۱۱۶ شهیدصفوی به عنوان برترین کانون فرهنگی استان قزوین در سال ۹۵ انتخاب شد.
کد خبر: ۳۴۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 24 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، برابر ارزیابی های سالانه مرکز کانون فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین، مجتمع فرهنگی صیاد شیرازی توانست با ارائه عملکرد مطلوب و کسب حداکثر امتیاز به عنوان کانون فرهنگی و هنری برتر سال ۹۵ استان انتخاب شود.

حجت الاسلام رضا کربلایی محمدی  رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر برگزاری کلاس های مختلف در کانون را به عنوان راهی برای تقویت روحیه و خود باوری نام برد و خاطر نشان کرد: خانواده های کارکنان ارتشی با انگیزه بالای خود در کلاس ها شرکت کردند و نشان دادند که می شود از اوقات فراغت به نحو بهتری هم  استفاده کرد.

وی در ادامه از شرکت بیش از ۵۰۰ نفر در این کلاس ها خبر داد و تصریح کرد: کلاس های آموزش قرآن، زبان انگلیسی، هنر و نقاشی و همچنین دوره های بصیرت افزایی، آگاه سازی سیاسی و گفتمان خانواده، امکانی را در جهت بالا بردن سطح دانش معنوی و علمی و هنری فرزندان پرسنل پایور ایجادکرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی در ادامه سخنانش از برنامه ریزی و فرهنگ سازی در زمینه حضور حداکثری مخاطبین به ویژه جوانان و نوجوانان در مساجد گفت و افزود : با برگزاری چنین کلاس هایی تلاش کرده ایم تا جوانان و نوجوانان را به فریضه خواندن نماز تشویق کرده و آن ها را به سوی جلوه های معنوی خداوندی سوق دهیم.

حجت الاسلام کربلایی محمدی در پایان ابراز امیدواری کرد : این انتخاب، مسئولیت کانون را در راستای انجام رسالت خطیر مقابله با تهاجم فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت فرزندان، سنگین تر کرده و ضروری است در آینده با برنامه ریزی دقیق تر و پربارتر گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار