رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ فجر انقلاب قزوین مطرح کرد
رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: باید از ایده‌های جدید و متنوع در برگزاری برنامه‌های دهه‌فجر استفاده ‌شود تا جذب مخاطبان افزایش یابد.
کد خبر: ۳۴۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 26 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور در نخستین جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی استان قزوین که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: با برنامه‌هایی که برای ایام‌الله دهه‌ فجر برنامه‌ریزی می‌شود با کیفیت مطلوبی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه از اجرای برنامه‌های تکراری با جذابیت پایین در دهه‌ فجر دوری کنیم، عنوان کرد: باید در سال جاری برنامه‌ریزی و کارشناسی دقیقی صورت گیرد تا بتوانیم این برنامه‌ها را با کیفیت مطلوبی برگزار کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه برخی برنامه‌ها در دهه‌ فجر هر ساله برگزار می‌شود، مطرح کرد: باید در برنامه‌های دیگری که به این مناسبت برگزار می‌شود، از ایده‌های جدید و متنوع استفاده کنیم تا تعداد بیشتری از قشرهای مختلف مردم در آن‌ها حضور یابند.

حقایق‌پور با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران است، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌ها در ایام دهه‌ فجر باید در راستای اشاعه‌ این فرهنگ باشد و همچنین روحیه‌ ایثار، شهادت و رشادت‌های شهدا را به مردم تبیین کند.

این مسؤول ادامه داد: با همت مسؤولان دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی استان قزوین باید چند برنامه فاخر و ارزشی برگزار شود که در زمینه تبیین دستاوردهای انقلاب و بازگو کردن کامل آن‌ها به مردم موفق باشیم.

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی استان قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری ولایت‌ فقیه و حمایت مردم از رهبر کبیر انقلاب تشکیل شده است، بیان کرد: این انقلاب دستاوردهای بسیاری در برقراری امنیت و راحتی برای قشرهای مختلف مردم داشته که دهه‌ فجر فرصت مغتنمی برای تبیین این دستاوردها است.

حقایق‌پور به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبری مقتدرانه امام خمینی(ره) و حمایت مردم از این امام بزرگوار از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: امروز هم مردم ایران با تبعیت و تأسی از بیانات و دستورات مقام معظم رهبری می‌توانند در برابر هجمه‌های دشمنان به پیروزی برسند و توطئه‌های آنان را به خوبی خنثی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب، شاهد تحولات عظیم در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌ دینی بوده‌ایم که به خط بطلان جدایی دین از سیاست پایان داد.

حقایق‌پور با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: اصلاح محتوای تولیدهای فرهنگی، جمع شدن مراکز رسمی فساد از جامعه، حمایت از تولیدهای داخلی، مبارزه با فساد اقتصادی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی یاد و خاطره‌ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم را گرامیداشت و گفت: باید نقش آن‌ها را در برپایی احکام اسلامی در جامعه به قشرهای مختلف مردم تبیین کنیم تا آن‌ها با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان آشنا شوند.

گفتنی است در این جلسه هر یک از مسؤولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی که عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی استان قزوین بودند، برنامه‌های پیشنهادی و نظرات خود را ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار