معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: حمایت از اقشار آسیب پذیر و توانمندسازی آنها مورد توجه جدی دولت تدبیر و امید قرار دارد.
کد خبر: ۳۴۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 27 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، سیدسعید شاهرخی بعدازظهر سه شنبه در بازدید از کارخانجات گروه بهداشتی فیروز که از معلولان به عنوان نیروی انسانی شاغل در آن واحد بهره می برد، افزود: توجه به معیشت مردم، اشتغال زایی برای جوانان و بهبود وضع تولید از اولویت های مهم دولت یازدهم از ابتدای فعالیت خود بوده است.
وی با اشاره به اینکه خلا موجود در معیشت، اشتغال و تولید کشور در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید به طور محسوسی قابل لمس بود، ادامه داد: شرایط در ابتدای کار دولت به سمتی پیش می رفت که شاهد کاهش فعالیت سرمایه گذاران، رکود تولید و افزایش تورم بودیم اما اکنون شاهد رونق سرمایه گذاری، کنترل تورم و ثبات بازار از سوی دولت یازدهم هستیم.
وی یادآور شد: در قزوین نیز رونق تولید و اشتغال از اولویت های اصلی مدیریت ارشد استان است که در این زمینه هر هفته شاهد برگزاری نشست های مختلفی در این زمینه هستیم.
وی در ادامه یکی از برنامه های مهم وزارت کشور را توجه به بهبود شاخص های اجتماعی عنوان و اضافه کرد: در همین زمینه امسال این وزارتخانه برای کاهش آسیب های اجتماعی، اعتبارهای خوبی را در نظر گرفته است.
به گفته شاهرخی، در حوزه مسائل اجتماعی، بهزیستی از دستگاه های مهمی محسوب می شود که در خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه نقش کلیدی دارد.
وی ادامه داد: ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش بهزیستی امسال در استان قزوین 510 مورد بود که تاکنون با ایجاد 410 شغل، 80 درصد آن محقق شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در پایان ضمن قدردانی از مدیریت این واحد تولیدی برای اشتغال زایی معلولان و فعالیت در راستای تونمندسازی این قشر، گفت: اگر بخواهیم کاری را مصداق اخلاق، معنویت و الگویی برای اقتصاد مقاومتی بدانیم، آن را باید در این واحد تولیدی مشاهده کرد.
به گزارش ایرنا، 92 درصد از نیروی انسانی شاغل در واحد تولیدی گروه بهداشتی فیروز واقع در شهر صنعتی البرز قزوین را معولان تشکیل می دهند.
در این واحد تولیدی 202 معلول جسمی و حرکتی، 52 معلول نابینا، 92 معلول ناشنوا و 8 معلول ویلچرنشین مشغول به کار هستند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار