معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: مهمترین دغدغه دولتمردان کشور و مسئولان استان تامین اشتغال و معیشت مردم برای ایجاد آرامش و رفاه در جامعه است.
کد خبر: ۳۵۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 27 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی ظهر سه شنبه به همراه قاسم عبدالله زاده قائم مقام توانمندسازی و مشارکت مردمی و مهناز کاشی مدیر اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور، وارثی مدیرکل بهزیستی استان از یک واحد تولیدی محصولات بهداشتی که بوسیله معلولان اداره می شود بازدید کرد و در جریان توانمندی معلولان استان قرار گرفت.

در این واحد که بیش از ۴۰۰ معلول مشغول به کار شده اند انواع محصولات بهداشتی تولید و به بازار عرضه می شود.

در این بازدید سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: توجه به معیشت مردم از اولویت های دولت تدبیر و امید است و در استان نیز در این مسیر گام برمی داریم.

وی افزود: توجه به معیشت مردم، اشتغال زایی برای جوانان و بهبود وضع تولید از اولویتهای دولت یازدهم از ابتدای فعالیت خود بوده و در این راستا نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

شاهرخی بیان کرد: خلا حوزه معیشت، اشتغال و تولید در کشور در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید بطور محسوس دیده میشد و شرایط به گونه ای بود که شاهدکاهش فعالیت سرمایه گذاران؛ رکود تولید و افزایش تورم بودیم اما خوشبختانه با مجموعه اقدامات انجام شده در یکی دوسال اخیر شاهد رونق سرمایه گذاری، کنترل تورم و ثبات بازار از سوی دولت هستیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: در استان قزوین نیز رونق تولید و اشتغال از اولویت های اصلی مدیریت ارشد استان است که در این زمینه هر هفته شاهد برگزاری نشست های مختلفی هستیم و خروجی کار نیز مناسب است.

وی گفت: اولویت وزارت کشور نیز توجه به بهبود شاخص های اجتماعی است و در این راستا امسال این وزارتخانه برای کاهش آسیب های اجتماعی اعتبارات خوبی پیش بینی کرده است.

شاهرخی اضافه کرد:در حوزه مسائل اجتماعی بهزیستی در ردیف دستگاههای مهم است و در خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه نقش کلیدی دارد هرچند اعتبارات این دستگاه کافی نیست.

ایجاد شغل برای ۴۱۰ معلول در استان قزوین

وی یادآورشد: در استان قزوین تعهد ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش بهزیستی در سالجاری ۵۱۰ شغل بوده که تاکنون ۸۰ درصد آن با ایجاد شغل برای ۴۱۰ نفر محقق شده است.

شاهرخی گفت: حمایت از اقشار آسیب پذیر و توانمندسازی آنها مورد توجه جدی دولت تدبیر و امید است و ما نیز در استان این سیاست را پیگیری می کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با قدردانی از مدیریت این واحد تولیدی که برای اشتغال زایی معلولین و فعالیت در راستای توانمندسازی این قشر تلاش قابل توجهی کرده است بیان کرد: آنچه در این واحد تولیدی محقق شده مصداق بارز و عملی اخلاق، معنویت و الگویی برای اقتصاد مقاومتی است که می تواند در سایر استانها نیز الگو برداری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار