با حضور خانواده شهید مدافع حرم صورت می‌گیرد
مجموعه فرهنگی شهید مدافع حرم «ذکریا شیری» با حضور خانواده این شهید در قزوین افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۵۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 11 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مجموعه فرهنگی شهید مدافع حرم «ذکریا شیری» با حضور خانواده این شهید در استان قزوین افتتاح می‌شود.

علیرضا دولتی عضو هیأ‌ت‌ امناء و مسؤول امور فرهنگی مسجد مسلم‌ابن‌عقیل قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مجموعه فرهنگی شهید مدافع حرم «ذکریا شیری» با حضور خانواده این شهید و متولی موقوفه حاج ملاحیدر، حجت‌الاسلام علی عباسی در این مسجد افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه مساحت مجموعه فرهنگی شهید مدافع حرم « ذکریا شیری» 200 مترمربع است، افزود: این مجموعه به منظور انجام اقدامات فرهنگی راه‌اندازی شده و اداره آن هم از سوی متولی موقوفه حاج ملاحیدر و مجموعه بزرگ مسلمیه انجام می‌شود.

عضو هیأ‌ت‌ امناء و مسؤول امور فرهنگی مسجد مسلم‌ابن‌عقیل قزوین ادامه داد: این مجموعه برای بهره‌مندی نمازگزاران، نوجوانان و جوانان این مسجد راه‌اندازی شده و تمام اقدامات هم با همکاری و مشارکت امام جماعت مسجد انجام می‌شود.

دولتی تصریح کرد: همچنین این مجموعه فرهنگی مورد استفاده و بهره‌مندی گروه‌های مذهبی و فرهنگی دیگر شهر قزوین بوده و هیأت‌های خانگی و گروه‌های قرآنی هم می‌توانند از این مجموعه بهره ببرند.

وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی مجموعه فرهنگی شهید مدافع حرم «ذکریا شیری» خاطرنشان کرد: حضور مجموعه‌های فرهنگی و قرآنی، جذب نوجوانان و جوانان به مسجد،‌ ساماندهی جلسات خانگی قرآن به سمت مسجد، بهره‌مندی از کارشناسان حوزوی و برگزاری حلقه‌های معرفتی و بصیرتی از اهداف راه‌اندازی این مجموعه فرهنگی است.

عضو هیأ‌ت‌ امناء و مسؤول امور فرهنگی مسجد مسلم‌ابن‌عقیل قزوین یادآور شد: مراسم افتتاح روز چهارشنبه بیست‌ و دوم دی ماه جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در این مسجد واقع در بلوار سیدالشهدا مینودر قزوین برگزار می‌شود.

دولتی افزود: در راه‌اندازی مجموعه فرهنگی از مسؤولان فرهنگی استان قزوین دعوت به عمل آمده و حجت‌الاسلام علی عباسی متولی موقوفه حاج ملاحیدر در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار