از محل سامانه بهین یاب :
معاون برنامه ریزی امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پرداخت بیش از 920 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان و بهره برداران استان از محل سامانه بهین یاب خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 14 January 2017
کورش کشاورز محمدیان ، معاون برنامه ریزی امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین  در گفت‍‌گو با تابناک از قزوین با بیان این خبر اظهار کرد : با آغاز اجرای طرح بهین یاب در استان قزوین تا به امروز  967 نفر از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه 280 نفر از این افراد موفق به درافت تسهیلات شده اند، عنوان کرد: هم‌اکنون 99 نفر در مرحله عقد قراداد برای دریافت تسهیلات هستند.
محمدیان بیان کرد: از این تعداد متقاضیان ثبت نام شده در سامانه بهین یاب به تفکیک شهرستان ها ؛ قزوین 111 نفر ، بوئین زهرا 80  نفر،  تاکستان 34 نفر ، آبیک 28 نفر ، آوج 6 نفر و البرز11 نفر تسهیلات کشاورزی دریافت کرده اند.
معاون برنامه ریزی امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد : این میزان تسهیلات در استان به تفکیک شهرستانهای ؛ البرز 6 درصد ، آبیک 13 درصد ، آوج 1 درصد ، بوئین زهرا 21 درصد ، تاکستان 18 درصد و قزوین 41 درصد پرداخت شده است .
کشاورز محمدیان اضافه کرد : تسهیلات پرداختی به کشاورزان و بهره برداران ثبت نام شده در سامانه بهین یاب عمدتا در زیر بخشهای دام و طیور می باشد .
وی خاطر نشان کرد : بر اساس تاکیدات استاندار محترم و تعامل و هماهنگی بانکهای عامل ، روند پرداخت تسهیلات از ابتدای آبان ماه سالجاری سرعت و شتاب بیشتری گرفته است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار