معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اجرای پروژه ملی تربیت مدیران آینده در این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 15 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی شاپورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از اجرای پروژه ملی تربیت مدیران آینده در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: این طرح در راستای توسعه هرم مدیریتی و اجرای بخشنامه شورای عالی اداری که دستگاه‌های اجرایی را موظف کرده از ابتدای سال 97 در انتخاب و انتصاب مدیران از کارشناسانی استفاده کنند که دارای گواهی شایستگی هستند، اجرا می‌شود.

وی به مهم‌ترین اهداف پروژه ملی تربیت مدیران آینده سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اشاره کرد و افزود: این طرح به منظور ترویج و استقرار فرهنگ شایسته‌سالاری، ایجاد بستر مناسب برای تقویت انگیزه در کارشناسان، شناسایی نیازهای آموزشی و سرمایه‌گذاری هدفمند برای توسعه و توانمندی‌سازی کارشناسان مستعد و برخورداری از خزانه مدیران توانمند برای تصدی پست‌های مدیریتی اجرا می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان شرایط انتخاب و پرورش کارشناسان و کارشناسان مسؤول واجد شرایط تصدی پست‌های مدیریتی پایه گفت: دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر، حداقل 5 سال سابقه در مشاغل کارشناسی، داشتن حداکثر 20 سال سابقه کار برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و حداکثر 25 سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر، داشتن شرایط وضعیت استخدامی رسمی، رسمی آزمایشی و پیمانی و کسب میانگین 85 نمره ارزشیابی عملکرد در سال‌های 93 و 94 را از شرایط ثبت‌نام در پروژه ملی تربیت مدیران آینده این سازمان اعلام کرد.

شاپورزاده یادآور شد: کارشناسان و کارشناسان مسؤول علاقمند، پس از ثبت‌نام، شرکت در آزمون و ارزیابی شایستگی‌ها و شرکت در برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده، مفتخر به کسب گواهی شایستگی می‌شوند.

این مسؤول اضافه کرد: زمان ثبت‌نام و تکمیل فرم مربوط از تاریخ 25 آذر ماه سال جاری تا پایان دی ماه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از مسؤولان ارشد وزارت جهاد کشاورزی به ویژه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و همچنین مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت متبوع در طراحی این پروژه قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار